Gå til innhold

Idoform gjør ikke jobben sin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naboen har gitt meg ansvar for å stelle hus og hjem imens han er på ferie. Alt går strålende, bortsett fra at jeg helte matrester i do (det skal man forresten ikke gjøre, fant jeg ut) og der ble noen stygge flekker. Han har et nyoppusset hus og doen er helt ny! Og jeg har ødelagt den. Hadde idoform oppi (5 kapsler) og lot det stå natten over, men det fungerer ikke. Har prøvd å spyle ned, men er like ille.. Hva annet kan hjelpe?

Anonymkode: 8f416...c81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, når ikke Idoform funker er nok løpet kjørt. Ikke annet å gjøre enn å kjøpe ny do. 

Anonymkode: 263fe...69c

AnonymBruker
Skrevet

Dynamitt hjelper.

Anonymkode: 1a061...e63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, du får si du fikk et anfall av sinnsykt sprutebæsj mens du var der. Er det et uhell blir det lettere å tilgi enn noe så dumt som å helle matavfall i naboens do.

Anonymkode: ff7d0...0e7

AnonymBruker
Skrevet

Jif skurekrem? Klorin?

Anonymkode: cf0c5...251

Skrevet

eddik essense, fungerer på alt! :P

AnonymBruker
Skrevet

Idoform faktisk... Tror du bør prøve noe annet 😜

Anonymkode: 3965e...4fd

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Idoform faktisk... Tror du bør prøve noe annet 😜

Anopplyses965e...4fd

:fnise: Idoform...ikke så rart at det ikke fungerte..  :fnise: Og til ts, klorin tar vekk flekker, la det stå over natten. Er det flekker over vannet, legg tørkepapir over flekkene som ikke oppløses i vann eks torkey, hell klorin på og la det være over natten. Da blir flekkene borte.

Skrevet

Altså, hvilken matrester gir flekker etter vask i doen?? Aldri opplevd, jeg bruker å slenge matrester i do, om det ikke er så mye/komptakt att det blir stopp i dassen!

Do-rens, jif, eller klorin burde da ta det meste.. Ei pille hjelper nok ikke, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...