Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er på jakt etter den perfekte leppestiften og liplineren. Ønsker meg en nude-ish en med litt farge i som er matt. Typ - Kylie Jenner og hennes kolleksjon, bare i litt lysere farger. Litt vanskelig å forklare :fnise: Nude - grey - lilla aktig? Eller nude - grey -rosa? Herregud, jeg har ikke helt ord for det .. Legger ved bilde :)

Skjermbilde 2016-06-06 kl. 22.15.41.png

Anonymkode: d5b74...398

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut NYX! 

• Liker 1
Skrevet

Nyx Matte Lipstick eller Nyx Matte Lipcream
Kicks Cream Matte Lipstick
BH Cosmetics Missy Lynn Color Lock
BH Cosmetics Liquid Lipstick

Gjest Vause
Skrevet

Å finne den rette nude er utrolig vanskelig og man må ta ganske mange faktorer i betraktning for å finne den rette fargen. Eksempelvis hudfarge, leppefargen du har fra før, hårfarge, undertone i huden (varm, kald, nøytral, oliven). Et prosjekt jeg ga opp for noen år siden, greide virkelig ikke finne den perfekte fargen. 

MAC har mye bra når det kommer til leppeprodukter. Fargen på bildet minte meg om en lysere versjon av Kat Von D Lolita, eller slik den ser ut på kvinner med mørk hud. Lolita ser for eksempel veldig nøytral ut, men på meg blir det en bold farge, altså den er veldig mørk. Leppestiften (er vell sånn sett liquid lipstick men) på bildet du postet er BH Cosmetics Muse, men det visste du kanskje. 

http://www.aromibeauty.com/desert-taupe-matte-liquid-lipstick/
Denne ligner litt men blir kanskje litt for grå? "taupe mauve lipstick" eller "taupe pink lipstick" er den beste beskrivelsen jeg kan komme med etter det du ønsker iallefall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...