AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Spesielt menn da, liker dere bedre glatt hår? Anonymkode: f9c3e...77a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Jeg liker det jeg. De ser ofte yngre og søtere ut hvis det ikke er sånn derre kort gammeldamepermanenthår! Anonymkode: 6b3f4...c33
Gjest AnonGangerTo Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Jeg har naturlige krøller og ser nydelig ut. En av grunnene min kjæreste falt for meg.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Så ei med krøller ute i helga. Så nydelig, greide nesten ikke ta blikket bort fra henne... Anonymkode: dcad0...1ff
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Det kommer ann på, naturlig ja, ala fotballfruen Nei. Anonymkode: 2a3be...e54 1
annebanane Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Tenker "I know the struggle. Vi er sammen om dette." Krøller kan være et herk å få styr og fint. 1
Poserose Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 Det er det samme for meg tror jeg. Syns krøller er fint.
Gjest Raindrops Skrevet 7. juni 2016 #10 Skrevet 7. juni 2016 Jeg har inntrykk av at kvinner liker det bedre enn menn, men det har kanskje mer å gjøre med at kvinner generelt er mer opptatt av hår enn det menn er. Får iallefall oftere komplimenter for krøllene mine av andre kvinner enn jeg gjør av menn.
Okapi Skrevet 7. juni 2016 #11 Skrevet 7. juni 2016 Foretrekker glatt hår, men det har ikke så mye å si. Ville ikke akkurat avvist en krølltopp på grunn av håret. Eller, kanskje om du ser sånn ut da. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #12 Skrevet 7. juni 2016 5 timer siden, Raindrops skrev: Jeg har inntrykk av at kvinner liker det bedre enn menn, men det har kanskje mer å gjøre med at kvinner generelt er mer opptatt av hår enn det menn er. Får iallefall oftere komplimenter for krøllene mine av andre kvinner enn jeg gjør av menn. Det er også mitt inntrykk. Anonymkode: 93ffb...23d
makkapakka Skrevet 7. juni 2016 #13 Skrevet 7. juni 2016 jeg er en av de som har hata disse krøllene mine hele oppveksten, de lever sitt eget liv og jeg ønsker meg helt glatt hår. Andre syns de er fine.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #14 Skrevet 7. juni 2016 Det kommer helt an på. Krøller og glatt hår er ikke kategorisk stygt eller fint. Alt kommer an på håret generelt - farven, samt hvor tykt og velstelt det er. Og selvsagt hvordan det kler vedkommende. Anonymkode: ef7de...e9d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #16 Skrevet 7. juni 2016 På 17 mai brukte jeg nesten 2 timer på å få perfekte krøller i mitt ellers rette og kjeedelige hår og følte meg kjempefin. Typens reaksjon; "det var helt ok, det" meg: "det virker ikke som om du syns jeg var fin?" Han: "joda, men mye finere når det bare er gredd etter dusjen". Anonymkode: e6630...389
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #17 Skrevet 7. juni 2016 Jeg hater krøllene mine. Skulle ønske det var litt mer bølgete. Synes ikke stritt hår er så fint til meg, men synes naturlig bølgete hår er veldig fint. Nå har jeg tatt brazilian blowout, men krøllene mine tåler alt. Lover deg at dersom jeg hadde blitt bomba med en atombombe så hadde hele kroppen min vært borte, men krøllene hadde ligget igjen Det er faktisk nesten så ille. Men hvis jeg vasker håret på kvelden så er det ganske bølgete og fint dagen etter pga denne kuren heldigvis, så det hjalp litt om ikke annet. Uansett så tror jeg nok ikke håret mitt er grunnen til at jeg har en så fin og flott mann, men han synes det er fint selv om han ikke bryr seg så mye om sånt. Andre folk sier jeg bør være glad for at jeg har et så fint hår som er veldig tykt og slitesterkt, og det blir jo veldig fint når jeg fletter det o.l. Anonymkode: 2bf74...2a6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #18 Skrevet 7. juni 2016 3 timer siden, makkapakka skrev: jeg er en av de som har hata disse krøllene mine hele oppveksten, de lever sitt eget liv og jeg ønsker meg helt glatt hår. Andre syns de er fine. Haha, er tydeligvis ikke bare meg Anonymkode: 2bf74...2a6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #19 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: På 17 mai brukte jeg nesten 2 timer på å få perfekte krøller i mitt ellers rette og kjeedelige hår og følte meg kjempefin. Typens reaksjon; "det var helt ok, det" meg: "det virker ikke som om du syns jeg var fin?" Han: "joda, men mye finere når det bare er gredd etter dusjen". Anonymkode: e6630...389 Vet ikke hva slags krøller du har/hadde, men la ta fotballfruen, 17 mai/bunad, det blir så mye og skal være så perfekt at det blir ikke fint, hvis du skjønner hva jeg mener. Det ser så faket og fikset på. Det blir for mye. og spesilet nå som hun skal bruke den kone lua (eller hva det heter) Krøller kan være fint hvis det er naturlig og ser litt tilfeldig ut (noe som det seff ikke er ) Anonymkode: 2a3be...e54
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #20 Skrevet 7. juni 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hva slags krøller du har/hadde, men la ta fotballfruen, 17 mai/bunad, det blir så mye og skal være så perfekt at det blir ikke fint, hvis du skjønner hva jeg mener. Det ser så faket og fikset på. Det blir for mye. og spesilet nå som hun skal bruke den kone lua (eller hva det heter) Krøller kan være fint hvis det er naturlig og ser litt tilfeldig ut (noe som det seff ikke er ) Anonymkode: 2a3be...e54 Jeg lagde det VS inspirert. Var mer løst og sexy enn stivt og pyntet. Så ble skuffet over reaksjonen hans. Men JEG følte meg fin, da Anonymkode: e6630...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå