Gå til innhold

leker i bagasjen på ferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal på 1 ukes ferie og bo i leilighet på et feriesenter. Datter er snart 4 år. Ville du ha pakket med leker i bagasjen? I såfall hva?.....

Anonymkode: 2c717...927

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var akkurat ei uke på kypros, og jeg lot gutten på 3,5 år ta med seg duplotraktorene. Tror han hadde med seg 3 stk, med hengere og lesseapparater. Den ene hadde også traktorgraver...store, viktige saker, for han ihvertfall:fnise: han lekte mye med de...

kan du ikke spørre om det er noe hun vil ha med seg? Gutten min fikk pakke selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville pakket med strandleker. Vi har alltid en stor blå pose fra Ikea, med bøtter, spader, litt småbiler, båter, og div graveting i skiboksen i bilen, klar til strandturer og ferie. ;)

Ellers ville jeg nok tatt med ett eller annet hun kan styre med inne. Ta med det hun liker å leke med hjemme. :) Veldig kjekt å ha med ett eller annet, selv om man mest sannsynlig kjøper noe nytt og.

Anonymkode: f67a2...658

Skrevet

Mine hadde med noen smådukker og bøker i den alderen der. 

Disse havfruebarbiedukkene var veldig populære til min minste, fikk ta de med ut og lekte med de i barnebassenget. Veldig kjekt å ha noen leker inne på hotellrommet/leiligheten. Hun hadde også med seg en sånn dvdspiller med skjerm og noen dvdplater (dette var før ipad...) som hun fikk se litt på innimellom når vi var inne for en siesta eller om kvelden før hun la seg (og om morgenen når hun spratt opp kl 0500....kronisk morgenfugl). 

Sånne ting som bøtter, spader, bassengleker har vi brukt å kjøpt der vi er på ferie, også har vi gitt de bort til noen andre barn dagen for avreise sånn at vi slipper å dra det med oss hjem. 

Skrevet

Jenta mi er nå 8 år, og vi har alltid hatt med litt leker på hver eneste ferie. Og de er alltid blitt brukt. :) Hun har fortsatt leker med seg når vi reiser. Ikke mye eller stort, men en del småfigurer el. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Vil tipse om å lage en liten lekekoffert som kan tas med om dere skal ut og spise. For å holde fokus frem til maten kommer på bordet ;)

Anonymkode: 32132...3cb

Skrevet

Våre har alltid hatt med seg leker på sånne ferier du skisserer ja!

PetShop, små dukker, figurer, hva det nå er hun liker å drive med. Veldig stusselig å ikke ha med noenting å leke med på egenhånd! Greit at man kjøper noe muligens, men dumt å måtte ut helst samme dag man kommer fram for å skaffe noe!

Jeg ville heller kjøpt strandleker der nede og tatt med inneleker hun liker å drive med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...