AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #21 Skrevet 6. juni 2016 Bæsj, tiss og toalettpapir skal toalettet, ikke mat http://dovett.no/ Så du har helt rett! Kos deg med "told you so"-praten med kjæresten! Anonymkode: 0d659...2f7 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #22 Skrevet 6. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bæsj, tiss og toalettpapir skal toalettet, ikke mat http://dovett.no/ Så du har helt rett! Kos deg med "told you so"-praten med kjæresten! Anonymkode: 0d659...2f7 * i toalettet Anonymkode: 0d659...2f7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #23 Skrevet 6. juni 2016 2 minutter siden, Snuppi skrev: Du får smøre litt på og si at rotter er spesielt hissige på peniser da de anser den som en fiende og biter til Rotter er ille nok, men her er en uheldigere mann som ble bitt i penis av pytonslange når han satt på do.. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/thailand/thailandsk-mann-bitt-i-penis-av-pytonslange-mens-han-satt-paa-do/a/23688634/ Anonymkode: 38830...7f6 1
Gjest Snuppi Skrevet 6. juni 2016 #24 Skrevet 6. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Rotter er ille nok, men her er en uheldigere mann som ble bitt i penis av pytonslange når han satt på do.. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/thailand/thailandsk-mann-bitt-i-penis-av-pytonslange-mens-han-satt-paa-do/a/23688634/ Anonymkode: 38830...7f6 Uff, æsj, ja. Stakkars mann!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #25 Skrevet 6. juni 2016 Kun 3 ting skal i toalettet, toalettpapir er 1 av dem, er kampanjen kommunen min har for tiden, står på alle kumlokk i byen nå under kampanjen. Anonymkode: fba16...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #26 Skrevet 6. juni 2016 Unngår selv og kaster mat i do.... Men lurer på noe, om man kaster opp (det er jo mat) er det også dumt å gjøre i doen? Og bæsj, hvorfor tetter det rør mer enn mat...? Håper noen kan svare meg, for jeg lurer veldig på dette. Anonymkode: 655e0...b2f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #27 Skrevet 6. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Unngår selv og kaster mat i do.... Men lurer på noe, om man kaster opp (det er jo mat) er det også dumt å gjøre i doen? Og bæsj, hvorfor tetter det rør mer enn mat...? Håper noen kan svare meg, for jeg lurer veldig på dette. Anonymkode: 655e0...b2f Ble litt feil. Mente hvorfor mat tetter mer enn bæsj (av forskjellig konsistens... ) Anonymkode: 655e0...b2f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #28 Skrevet 6. juni 2016 Tør ikke bæsje i doen engang jeg, redd den tetter seg. Så jeg brer skinkene mine over søpplebøtta og driter der. Anonymkode: eaae2...12c 2
Poserose Skrevet 6. juni 2016 #29 Skrevet 6. juni 2016 Vil si det kommer an på om dere bor i en by med rotter eller ikke. Her i Oslo har det jo vært veldig tydelige kampanjer fra kommunen om at man for all del ikke kaster mat i do fordi man mater rotter. I hjembyen min kastet jeg ofte mat i do hvis det var delvis flytende (f.eks. frokostblanding), fordi det var mest praktisk. Der er det ikke rotter, så det var innafor.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #30 Skrevet 6. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag skulle jeg vaske en kjele halvfull med ris. Denne risen ville da jeg kaste i søpla. Men kjæresten min kom inn og mente jeg måtte kaste den i do i stedet for. Jeg argumenterte med at dette ikke var lurt fordi det kunne sette seg fast og at jeg har lest noen artikler om at da mater vi rotter. Kjæresten min mente at dette ikke var noe problem, at risen var så liten at den ikke ble sittende fast. Rottene kommenterte han ikke. Så hva mener KG? Lurt eller ikke? Og med begrunnelse værsåsnill Anonymkode: 2b6b8...e88 Kaster aldri ris i do. kaster det i søpla. Anonymkode: c19b3...130
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #31 Skrevet 6. juni 2016 34 minutter siden, Poserose skrev: Vil si det kommer an på om dere bor i en by med rotter eller ikke. Her i Oslo har det jo vært veldig tydelige kampanjer fra kommunen om at man for all del ikke kaster mat i do fordi man mater rotter. I hjembyen min kastet jeg ofte mat i do hvis det var delvis flytende (f.eks. frokostblanding), fordi det var mest praktisk. Der er det ikke rotter, så det var innafor. Dette er i Spania. Anonymkode: 2b6b8...e88
Poserose Skrevet 7. juni 2016 #32 Skrevet 7. juni 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er i Spania. Anonymkode: 2b6b8...e88 Da er det vel ganske åpenbart at man ikke kaster ris i do? Man kan jo så vidt kaste dopapir i do.. 1
Gjest Tom/Loki Skrevet 7. juni 2016 #33 Skrevet 7. juni 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er i Spania. Anonymkode: 2b6b8...e88 Har ingenting å si.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #34 Skrevet 7. juni 2016 1 time siden, Tom/Loki skrev: Har ingenting å si. Jeg fikk til svar at det hadde noe å si om dette var i en by med rotter eller ikke. Derfor svarte jeg hvor det var. Derfor har det noe å si. Anonymkode: 2b6b8...e88
Gjest Tom/Loki Skrevet 7. juni 2016 #35 Skrevet 7. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk til svar at det hadde noe å si om dette var i en by med rotter eller ikke. Derfor svarte jeg hvor det var. Derfor har det noe å si. Anonymkode: 2b6b8...e88 Tenkte mer på at det vil tette igjen rørene, på sikt.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #36 Skrevet 7. juni 2016 Jeg kaster mye mat i do. Lar det stå i vann en stund, så hiver jeg det i do. Har gjort dette i over 30 år og ennå ikke hatt problemer av noe slag. Jeg tviler sterkt på at det vil tette rørene mer enn feks bæsj og dopapir. Ikke har vi rotter rundt her vi bor heller. Anonymkode: a21c5...6a5
Gjest chisandra Skrevet 7. juni 2016 #37 Skrevet 7. juni 2016 18 timer siden, Snuppi skrev: Alt?? Bleier, bind, og gamle klær da eller? Jada, kjør på.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #38 Skrevet 7. juni 2016 http://www.klikk.no/bolig/vedlikehold/article1638225.ece Øverst i den artikkelen er det et fint bilde av et rør tett av matrester... Anonymkode: 3785a...fab
Gjest chisandra Skrevet 7. juni 2016 #39 Skrevet 7. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster mye mat i do. Lar det stå i vann en stund, så hiver jeg det i do. Har gjort dette i over 30 år og ennå ikke hatt problemer av noe slag. Jeg tviler sterkt på at det vil tette rørene mer enn feks bæsj og dopapir. Ikke har vi rotter rundt her vi bor heller. Anonymkode: a21c5...6a5 Men hvorfor, egentlig? Det er jo komplett unaturlig å kaste mat i dass?
Gjest Snuppi Skrevet 7. juni 2016 #40 Skrevet 7. juni 2016 2 minutter siden, chisandra skrev: Jada, kjør på. Eh..... okey da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå