ajarRun Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 For en gangs skyld følte jeg meg masochistisk og bestilte en billett med dette drittselskapet, og nå ser jeg at pilotene planlegger å streike. Tror dere det blir streik? Skal jeg satse på at de klarer å bli enige eller bør jeg kjøpe en ny billett i et miljøvennlig og trygt selskap? Skal fly på lørdag. http://e24.no/naeringsliv/sas/fare-for-pilotstreik-kan-lamme-sas-torsdag/23704490
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #2 Skrevet 7. juni 2016 Gjelder dette også for Widerøe? Eies ikke dem av SAS? Skal fly innenlands til torsdag, redd for å ikke komme hjem på sommerferie Anonymkode: b5b72...e0a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Hmm..teen min viser at det ikke blir streik.. men teen kan ta feil. Hvor skal du hen? Ta sykkelen fatt! Anonymkode: 1c761...fed 1
reiseglad Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 Nei, tror ikke det blir streik. Det mener jeg fordi jeg skal reise med dem nå denne uka, neste uka, uka deretter, og deretter tre uker etter det......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå