AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Noen her som har erfaring med vannsklie til barna i hagen? Jeg funderer på å kjøpe en til barna, men min far mener det er helt høl i huet. Vannslangen skal jo kobles til, og den gir bare kaldt vann fra borhull. Anonymkode: 5d59e...daa
nybegynneren Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 sånn man får kjøpt på europris osv nå i disse dager? populære dem,unga syns dem er veldig morsomme. Må bare passe på så det er nok vann på dem eller så går dem på snørra når dem har tatt fart og slenger seg på for og skli.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 2 minutter siden, nybegynneren skrev: sånn man får kjøpt på europris osv nå i disse dager? populære dem,unga syns dem er veldig morsomme. Må bare passe på så det er nok vann på dem eller så går dem på snørra når dem har tatt fart og slenger seg på for og skli. Ja, mener sånne sklier. Hvor gamle er unga dine? Mine er 1 og 3,5 år, så kanskje litt små. Bruker dere hageslangen med kaldt vann? Anonymkode: 5d59e...daa
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen her som har erfaring med vannsklie til barna i hagen? Jeg funderer på å kjøpe en til barna, men min far mener det er helt høl i huet. Vannslangen skal jo kobles til, og den gir bare kaldt vann fra borhull. Anonymkode: 5d59e...daa Din far er en klok mann Anonymkode: b25bd...328 1
nybegynneren Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, mener sånne sklier. Hvor gamle er unga dine? Mine er 1 og 3,5 år, så kanskje litt små. Bruker dere hageslangen med kaldt vann? Anonymkode: 5d59e...daa spørs om dem ikke er litt små.. jeg har en gutt på 6år som drar med seg kompiser for og skli om kamp. kan fort skje at noen slår seg tenker jeg. brukt kun kaldt vann ifra hageslangen ja.og det blir jo fort litt kaldt for enkelte barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå