AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Del Skrevet 6. juni 2016 Hei jeg har en venninne som ikke vil henge med meg lengere hun vil bare være med de populære. Hun kommer til meg kun når hun trenger hjelp eller ikke får opperksomhet av de andre? Hva kan jeg gjøre med dette? Er deg en falsk eller ekte venn? Anonymkode: 9604b...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Del Skrevet 6. juni 2016 Dump henne! Anonymkode: b6dcf...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Del Skrevet 6. juni 2016 Jeg hadde en slik venninne på ungdomsskolen. Plutselig vendte hun meg ryggen. Dette er ikke venneoppførsel. Du bør kvitte deg med henne. Dersom hun tar kontakt på grunn av at hun trenger noe synes jeg du skal gi henne en kald skulder. Det er skikkelig kjipt når dette skjer, men jeg synes du skal være sterk og ikke lenger ta kontakt med henne. Det er mye mulig at hun blir mer kontaktsøkende når du ikke lenger er åpen for kontakt. Det skjedde hvertfall i mitt tilfelle, men da var jeg ikke interessert i å være med henne lenger. Anonymkode: 722fa...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå