AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Drikker dere noen ganger alkohol alene? Anonymkode: dbfef...032
kisskissbangbang Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Det har jeg gjort en liten håndfull ganger, et glass rødvin til en god bok eller noe. Men jeg drikker svært lite alkohol, og kommer aldri på å skulle drikke det for kos. Er generelt ikke så glad i alkohol. Hadde jeg vært stor fan av vin hadde jeg nok gjort det oftere. Drikke meg full alene har jeg aldri gjort.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Ja, dig å være brisen/full alene. Anonymkode: cc927...432 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Det har skjedd. Gjør det ikke ofte, og de gangene jeg har gjort det (vil tippe mellom 5 og 10) Har det vært ett glass vin eller en kopp kaffe med baileys. Anonymkode: 922bb...be1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Kan fint chille alene i solen med en øl Anonymkode: b4266...24b 6
stan Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Jeg er den eneste som drikker alkohol i huset, men jeg er ikke alene. Hvis jeg virkelig har huset for meg selv en kveld, tar jeg meg gjerne en øl eller to. Men brennevin bryr jeg meg ikke om uansett.
Gjest hockeyfrue Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Jeg er veldig glad i vin, så jeg kan fint ta meg et glass eller to når jeg er alene. Drikker meg aldri verken brisen eller full da, det sparer jeg til fester
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, dig å være brisen/full alene. Anonymkode: cc927...432 Men jeg drikker kun øl da. Anonymkode: cc927...432
Pinto2013 Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 (endret) Det hender seg, men ikke veldig ofte. Noen ganger syns jeg det kan være ålreit med et glass vin mens jeg leser eller studerer, og andre ganger kan jeg ta meg en øl til middagen eller mens jeg ser kampen på TV. Kunne like gjerne vært en kopp te til studiene eller et glass brus til TV-kvelden. Men lar ikke det at jeg tilfeldigvis er alene akkurat da, hindre meg i å drikke det jeg har lyst på. Endret 6. juni 2016 av Pinto2013 Feil 4
skruf Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 Tar meg gjerne et glass vin eller to alene jeg! Storkoser meg i eget selskap med enten en film eller ei bok. Eller en skotsk malt. Drikker meg aldri full alene da. 4
jomann Skrevet 6. juni 2016 #12 Skrevet 6. juni 2016 Jeg har drukket både øl og brennevin når jeg har vært alene hjemme. Men det har ikke vært for å bli full eller beruset, kun fordi jeg liker smaken av det og får lyst på det i enkelte settinger.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #13 Skrevet 6. juni 2016 Jeg drikker helst alene. Jeg har et alkoholproblem da, og kan fort finne på å drikke til jeg blacker ut fullstendig. Anonymkode: 5a206...fa6
Alenia Skrevet 6. juni 2016 #14 Skrevet 6. juni 2016 Ja, det er veldig deilig å chille ned fra dagen med ett glass vin 😃 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #15 Skrevet 6. juni 2016 Ja flere ganger i uka. Men tror jeg drikker for ofte for jeg blir aldri full eller fyllesyk lenger. Kjedelig. Må prøve ta en liten detox..... Anonymkode: d6cd4...100
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #16 Skrevet 6. juni 2016 Ja, badekar, lydbok, pampering og en flaske rødvin. Perfekt helaften! Anonymkode: 252ca...0fa 4
Gjest Jessica Skrevet 6. juni 2016 #18 Skrevet 6. juni 2016 Sjelden jeg får sjansen til det ,men så fort mann og barn drar på overnatting åpner jeg en flaske vin og dekker bordet med sjokolade,ser på skikkelig jentefilmer eller bare YouTube videoer om sminke og mote. Den ene gangen jeg fikk sjans ble jeg faktisk full Av 3 glass,men men 😂
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #20 Skrevet 7. juni 2016 Til god mat vil jeg ha god vin som passer til. De gangene jeg er alene hjemme i helgene vil jeg ha minst like god mat som ellers. Dermed drikker jeg også god vin til - alene. Hvis jeg hadde vært singel og bodd alene ville jeg med andre ord drukket alene like ofte som jeg nå gjør i selskap med mannen min. Stusser dermed over tråder med denne problemstillingen. Skal aleneboende aldri få ta seg et glass vin til maten, eller en øl i solen i hagen/på terrassen de da? For siden det er en og ikke to som drikker så er det plutselig suspekt og bekymringsverdig? (Litt samme problemstilling som småbarnsforeldre som mener en av dem til enhver tid må være edru og kjørbar i tilfelle de trenger akutt legehjelp til barnet - hva med aleneforeldre? Eller hva med dem som ikke har egen bil?). Anonymkode: 9aff2...851 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå