AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Finnes det en asiatisk/orientalsk butikk, foruten om den som ligger i Godvik? Anonymkode: fcd5f...9d9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Finnes en i Marken i Sentrum 😊 Mener den heter Lien Mat (?). Trimco på Wergeland er også asiatisk 😊 Ellers finnes det mange internasjonale butikker i sentrum som selger asiatisk mat, selv om ikke butikkene nødvendigvis regnes som asiatisk. Jeg kjøper både sitrongress, pak choy og soyasaus på Oriental Food som ligger rett ved Bystasjonen. Anonymkode: 4e56b...251
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #3 Skrevet 7. juni 2016 Det finnes da i bøtter og lass. Jeg foretrekker Global Food, i Kaigaten (rett over gaten fra Bystasjonen). Ellers har du en på Vektertorget og en helt i enden av Marken (mot jernbanestasjonen). Det er også flere i området bak bystasjonen, men jeg synes de er litt tvilsomme. Om du ikke vil til sentrum er det en i solheimsviken, i Michael Krohnsgate (satavemåte fritt etter hukommelsen), rett over gaten med DNB sitt bygg. Anonymkode: 08486...9cb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå