himmeloghav Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 (endret) Når man har vaskejobb, kan man velge hvor man vil vaske, f.eks. kun varehus, butikker, kontor, treningsenter, sykehus, institusjoner, men ikke hjemme hos folk og ikke kun toaletter. Må man ta alt av vaskejobber når man først jobber som renholder? Kan man f.eks. vaske en butikk fast og kan man velge om man vil jobbe dag, kveld eller natt? Endret 6. juni 2016 av himmeloghav
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 jeg lurer også på det samme, og jeg sliter med å finne jobb innenfor renhold. vet noen hvordan jeg kan få en vaskejobb Anonymkode: 239f8...d52
himmeloghav Skrevet 6. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg lurer også på det samme, og jeg sliter med å finne jobb innenfor renhold. vet noen hvordan jeg kan få en vaskejobb Anonymkode: 239f8...d52 Sliter med å finne vaskejobb? Trodde det var de letteste jobbene å få? City maid tilbyr vaskehjelp.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 37 minutter siden, himmeloghav skrev: Sliter med å finne vaskejobb? Trodde det var de letteste jobbene å få? City maid tilbyr vaskehjelp. takk men det står ikke noe om ledige vaskehjelp\renhold stillinger der l Anonymkode: 239f8...d52
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: takk men det står ikke noe om ledige vaskehjelp\renhold stillinger der l Anonymkode: 239f8...d52 Vet ikke hvor du bor, men her: http://m.finn.no/job/fulltime/search.html?q=Renhold Anonymkode: d6a3d...1b1
Kamikatze Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: jeg lurer også på det samme, og jeg sliter med å finne jobb innenfor renhold. vet noen hvordan jeg kan få en vaskejobb Anonymkode: 239f8...d52 Har du forsøkt å kontakte et vaskebyrå?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 7 minutter siden, Kamikatze skrev: Har du forsøkt å kontakte et vaskebyrå? nei, har du nr til noen. det hadde vært hyggelig om du kunne gi meg et. problemet er også det at jeg ikke har et fagbrev, bare vgs utdanning Anonymkode: 239f8...d52
Pinkee Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Hvor du vasker, kommer jo an på hvilken stilling du har. Men, regner med du tenker på ansatte i et rengjøringsbyrå? Der kan du jo få alt ettersom hvem de har kontrakt med. Har de avtaler kun med kontor, ja, så blir det bare kontorbygning. De fleste byrå vil gjerne ha faste på hver plass, det er en fordel at den ansatte kjenner til jobben som skal gjøres. Men, ved feks sykdom må jo andre steppe inn. Så noe rotasjon vil det alltid være. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 Hei Abd52! Jeg jobbet for Elite Service Partner en gang i tiden, og trivdes veldig godt der. Her er link: http://www.elite.as/sok-jobb/ Anonymkode: 6a773...c72
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, himmeloghav skrev: Når man har vaskejobb, kan man velge hvor man vil vaske, f.eks. kun varehus, butikker, kontor, treningsenter, sykehus, institusjoner, men ikke hjemme hos folk og ikke kun toaletter. Må man ta alt av vaskejobber når man først jobber som renholder? Kan man f.eks. vaske en butikk fast og kan man velge om man vil jobbe dag, kveld eller natt? Det er nok avhengig av hvem du jobber for. Du kan jo sende åpne søknader til vaskebyrå, kommunen, hoteller og andre store bedrifter i nærområdet ditt. Du må nok ta de oppdragene du får av arbeidsgiveren din, men det kan du jo til en viss grad planlegge ut fra hvem du velger å jobber for. Anonymkode: d6d91...6c4
Kamikatze Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 Ja, Pinkee. Er sikkert greit å få prøvd litt forskjellig, før en faller på rett plass. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: nei, har du nr til noen. det hadde vært hyggelig om du kunne gi meg et. problemet er også det at jeg ikke har et fagbrev, bare vgs utdanning Anonymkode: 239f8...d52 Du trenger ikke fagbrev. Det er mest for folk som starter eget, evt. de som vil stige i gradene eller brukes til egne definerte oppdragsgivere med særlig høye krav - ikke bare til renhold, men også dokumentasjon. Det er bare å begynne, få opplæring i bedriften. Det finnes et kurs for renholdere, vet ikke om det er hos nki eller friundervisningen. Du finner ut av kravene ved å snakke med bedriften. Det skader heller ikke å fremstå som interessert, selv om de ikke ansetter i øyeblikket. Noen vil trenge ringevikarer og ferieavløsere. Dette er greie måter å for få en fot innafor, hvis du ikke får fast stilling fra første sekund. Du får vist om du har sisu, og får prøvd deg. Den bransjen får ofte ledige stillinger, for det er stor gjennomtrekk. CV-fyll er heller ikke å forakte. Telefonnummer ja... Hørt om gule sider? Skal jeg knyte skolissene dine i samme slengen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå