AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Om det går hvordan funker det? Anonymkode: 7a140...b62
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Men like sterke eller bare 2 streker? Anonymkode: 7a140...b62
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: like sterke ja Anonymkode: 9162d...699
Gjest Valmuen Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Nei, men mange opplever å få positive el-tester når de er gravide, så det kan være en indikasjon på at det er noe på gang, men det er absolutt ingen sikker måte å teste på. De fleste får to streker (ikke like sterke) på testen gjennom hele syklusen uansett.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Ok😊 takk for hjelpen😊 Anonymkode: 7a140...b62
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 De gamle el-testne testet også positivt på HCG. Jeg husker ikke forklaringen, men det ble forklart av en bio-ingniøer til meg. Grunnen til at de lot det skje var at de flerste som testet el ønsket å bli gravide, så da gjorde det ikke noe . Moderne el-teser skal ikke reagere på hcg. Anonymkode: 09c38...43c
Silfen Skrevet 7. juni 2016 #8 Skrevet 7. juni 2016 Har alltid brukt gamle eltester som graviditetstest. Funker både med digitale og analoge. Slår gjerne senere ut enn hcgtester.
Snurrepurre Skrevet 7. juni 2016 #9 Skrevet 7. juni 2016 Jeg fikk en veldig sterk teststrek på EL test i dag (testet en jeg hadde liggende i toalettmappa.. Får ikke testet med gtest igjen før på torsdag). Den var riktig nok ikke like sterk som kontrollstreken, men det var pinadø ikke langt i fra. dette var en "ny" test fra billigetester :-) om det er EL på vei så har jeg syklus på 51 dager ++ 😳 Det går jeg ikke med på! Haha! Håper det er en indikator på noe annet, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå