Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om det går hvordan funker det?

Anonymkode: 7a140...b62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

to streker

Anonymkode: 9162d...699

AnonymBruker
Skrevet

Men like sterke eller bare 2 streker?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

like sterke

ja

Anonymkode: 9162d...699

Gjest Valmuen
Skrevet

Nei, men mange opplever å få positive el-tester når de er gravide, så det kan være en indikasjon på at det er noe på gang, men det er absolutt ingen sikker måte å teste på. De fleste får to streker (ikke like sterke) på testen gjennom hele syklusen uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Ok😊 takk for hjelpen😊

AnonymBruker
Skrevet

De gamle el-testne testet også positivt på HCG. Jeg husker ikke forklaringen, men det ble forklart av en bio-ingniøer til meg. Grunnen til at de lot det skje var at de flerste som testet el ønsket å bli gravide, så da gjorde det ikke noe . Moderne el-teser skal ikke reagere på hcg.

Anonymkode: 09c38...43c

Skrevet

Har alltid brukt gamle eltester som graviditetstest. Funker både med digitale og analoge.  Slår gjerne senere ut enn hcgtester. 

Skrevet

Jeg fikk en veldig sterk teststrek på EL test i dag (testet en jeg hadde liggende i toalettmappa.. Får ikke testet med gtest igjen før på torsdag). Den var riktig nok ikke like sterk som kontrollstreken, men det var pinadø ikke langt i fra. dette var en "ny" test fra billigetester :-) om det er EL på vei så har jeg syklus på 51 dager ++ 😳 Det går jeg ikke med på! Haha!  Håper det er en indikator på noe annet, ja ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...