AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Jeg vet det er normalt å krangle masse med foreldrene sine i ungdomsårene men dette er helt ekstremt. Jeg og mamma er så forskjellige på alle mulige måter og hun forstår ingenting. Alle vennene mine har kjempe gode forhold til foreldrene sine og det er nesten som om jeg har flyttet inn hos dem. Har hørt at det faktisk er en del som ikke slutter å krangle med foreldrene sine og bare mister kontakten med dem når de blir voksen. Noen andre som opplever/har opplevd det samme? Vet ikke om noen syns det er interessant å vite men det siste vi kranglet om var øyenbrynene mine. De var vist for "sterke". Det er sånne ting vi krangler om hele tiden og det virker som hun prøver å forandre alt med meg. Hun sa også "Du kommer vell til å være ute med vennene dine hele sommeren så vi ses på flyplassen om en måned da". Anonymkode: b3532...c80
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Hvor gammel er du da? Er du over 17 så er det fullstendig vanlig å svelge noen kameler for å unngå krangler, og aldri skrike og hyle. Det skal to til for å krangle og hver eneste lille uenighet er ikke nødvendig å lage verdenskrig av. En respons på Øyebryna: Ja det må du gjerne synes, men jeg liker å ha de sånn. Anonymkode: 87362...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det er normalt å krangle masse med foreldrene sine i ungdomsårene men dette er helt ekstremt. Jeg og mamma er så forskjellige på alle mulige måter og hun forstår ingenting. Alle vennene mine har kjempe gode forhold til foreldrene sine og det er nesten som om jeg har flyttet inn hos dem. Har hørt at det faktisk er en del som ikke slutter å krangle med foreldrene sine og bare mister kontakten med dem når de blir voksen. Noen andre som opplever/har opplevd det samme? Vet ikke om noen syns det er interessant å vite men det siste vi kranglet om var øyenbrynene mine. De var vist for "sterke". Det er sånne ting vi krangler om hele tiden og det virker som hun prøver å forandre alt med meg. Hun sa også "Du kommer vell til å være ute med vennene dine hele sommeren så vi ses på flyplassen om en måned da". Anonymkode: b3532...c80 Sånn er det å være tenåring, det blir nok bedre. Et godt råd er å prøve å ikke reagere så krasst på alt hun sier, selv om hun er ekstremt irriterende. En annen ting er at du kan prøve å snakke med henne en gang dere ikke krangler. Si noe sånt som at: jeg blir lei meg når du hakker så ofte på meg. Moren din mener det helt sikkert godt, men det er dette med å velge sine kamper. Mange mødre er ikke så flinke til det... Anonymkode: 6d33b...826 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå