Nevian Skrevet 6. juni 2016 #1 Del Skrevet 6. juni 2016 Fikk i dag vite at den kjære drikkeyoghurten med kirsebærsmak som jeg husker fra jeg var liten - og som jeg drikker nesten hver dag - har gått ut av sortimentet til Tine! Som et alternativ ba de meg prøve Biola! Trenger trøst... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 6. juni 2016 #2 Del Skrevet 6. juni 2016 Er det derfor jeg ikke finner den lenger =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 6. juni 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juni 2016 Et øyeblikk siden, VinterSnø skrev: Er det derfor jeg ikke finner den lenger =( Jeg har lett i over en måned, og sendte mail til Tine i går. Kjenner at svaret gjorde meg oppriktig trist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 6. juni 2016 #4 Del Skrevet 6. juni 2016 Et øyeblikk siden, Nevian skrev: Jeg har lett i over en måned, og sendte mail til Tine i går. Kjenner at svaret gjorde meg oppriktig trist... Da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 6. juni 2016 #5 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Hvorfor er de borte? Endret 6. juni 2016 av Tom/Loki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 6. juni 2016 #6 Del Skrevet 6. juni 2016 1 minutt siden, Tom/Loki skrev: Når ble de borte? har heller ikke sett dem på en stund. I mai tydeligvis https://www.tinehandel.no/tine_esa/cc/zEnonicDetails.jsp?key=377776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 6. juni 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 6. juni 2016 Et øyeblikk siden, Tom/Loki skrev: Når ble de borte? har heller ikke sett dem på en stund. De forsvant fra min butikk for rundt en måned siden. Begynte å sjekke andre butikker jeg vet førte det, men det var ikke å oppdrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 6. juni 2016 #8 Del Skrevet 6. juni 2016 Men de kan jo ikke anbefale Biola, istedet for, det er jo noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 6. juni 2016 #9 Del Skrevet 6. juni 2016 ÅÅÅÅÅÅÅH, jeg blir så trist av dette! Har også savnet den i butikken, sammen med cultura med pæresmak, den finner jeg heller ikke noe sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 6. juni 2016 #10 Del Skrevet 6. juni 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #11 Del Skrevet 6. juni 2016 Og så i verdens rikeste land!!!!Anonymkode: 239d1...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 6. juni 2016 Forfatter #12 Del Skrevet 6. juni 2016 1 minutt siden, Tom/Loki skrev: Men de kan jo ikke anbefale Biola, istedet for, det er jo noe helt annet. Jeg vet. Forsøkte det en gang - det ble med det. Har veldig lyst til å spørre Q-meieriene om de har lyst til å lansere drikkeyoghurt i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 6. juni 2016 #13 Del Skrevet 6. juni 2016 Men Biola med kirsebærsmak er jo umulig å oppdrive:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. juni 2016 #14 Del Skrevet 6. juni 2016 16 minutter siden, VinterSnø skrev: Da er vi to Nei tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 6. juni 2016 #15 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) 8 minutter siden, Nevian skrev: Jeg vet. Forsøkte det en gang - det ble med det. Har veldig lyst til å spørre Q-meieriene om de har lyst til å lansere drikkeyoghurt i stedet. Ja, det er jo vert et forsøk. Endret 6. juni 2016 av Tom/Loki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #16 Del Skrevet 6. juni 2016 Hva gjør vell det, fins jo i beger. Anonymkode: 3629a...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #17 Del Skrevet 6. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør vell det, fins jo i beger. Anonymkode: 3629a...8c5 Nei Anonymkode: fea90...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #18 Del Skrevet 6. juni 2016 Å nei!!!! Anonymkode: a967f...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #19 Del Skrevet 6. juni 2016 4 timer siden, Nevian skrev: Fikk i dag vite at den kjære drikkeyoghurten med kirsebærsmak som jeg husker fra jeg var liten - og som jeg drikker nesten hver dag - har gått ut av sortimentet til Tine! Som et alternativ ba de meg prøve Biola! Trenger trøst... Min dypeste medfølelse Anonymkode: 66467...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå