Gjest Margit Spat Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Jeg innser at jeg ikke kommer til å nå vektreduksjonsmålet mitt med mindre jeg registrerer hva jeg spiser og hvor mye jeg beveger meg. Har lastet ned Lifesum-appen, og liker den ganske godt, men synes det kan være litt tungvint å søke opp matvarer der, pluss at jeg synes appen «maser» litt mye om vanninntak. Har brukt Lifesum i et par uker nå. Er det noen her som har prøvd flere ulike apper og som har et sammenlikningsgrunnlag? Jeg bruker en app som heter S Health på telefonen min til å registrere aktivitet. Den måler hvor langt og fort jeg har gått/jogget/løpt. Enn så lenge har jeg valgt å ikke integrere S Health og Lifesum, da jeg, uvisst av hvilken grunn, liker å ha kontrollen ved å registrere aktiviteten inn i Lifesum manuelt.
BlendaSensitive Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Jeg bruker Myfitnesspal, på android. Veldig fornøyd med den, kan scanne inn nye matvarer så den finner det automatisk selv.
Gjest Nordavind Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Min favorittapp er BevegeSegMer-SpiseMindre.
Gjest Margit Spat Skrevet 7. juni 2016 #4 Skrevet 7. juni 2016 17 timer siden, Nordavind skrev: Min favorittapp er BevegeSegMer-SpiseMindre. Jeg bruker den, men trenger funksjoner som en del andre apper tilbyr for å kunne ha bedre oversikt
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #5 Skrevet 7. juni 2016 Jeg også liker MyFitnessPal. Kan skanne strekkoder sånn at det blir veldig enkelt å registrere og du styrer selv hvor mye den skal mase. Anonymkode: d75c0...51f
Pringle Skrevet 7. juni 2016 #6 Skrevet 7. juni 2016 Med forbehold at jeg bare har brukt web-versjonene, ikke apper: Jeg har erfaring med Grete Roede, Myfitnesspal og Fitbit, og alle har sine fordeler og ulemper. Du må nesten bare teste dem ut selv, og så avgjøre hva som bare er irriterende, og hva du rett og slett ikke kan leve med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå