Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 Hvor ofte bør man sjekke pc'n for spyware? K
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2004 #2 Skrevet 2. november 2004 Jeg gjør det ca tre ganger i uka, setter den på når jeg går til lunch.
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #3 Skrevet 2. november 2004 Jeg sjekker ca en gang i uka, men det kommer helt an på bruken. Jeg laster ikke ned alt som ser morsomt ut på nettet i hytt og pine, og for aldri spyware av alvorlig art. Eneste jeg får er "tracking cookies", som vel knapt nok kan kalles for spyware.
Arkana Skrevet 2. november 2004 #6 Skrevet 2. november 2004 Jeg laster ned ganske mye fra nettet, så jeg sjekker vel et par ganger i uka. Har faktisk aldri hatt spyware på maskinen min, men jeg laster heller ikke ned hva som helst.
Mette Skrevet 2. november 2004 #7 Skrevet 2. november 2004 Stort sett annen hver dag, noen ganger oftere
Dru Skrevet 2. november 2004 #8 Skrevet 2. november 2004 Etter at jeg byttet nettleser til Opera, så hadde jeg ikke behov for å sjekke så ofte. Nå sjekker jeg kun dersom jeg har installert programmer av heller tvilsom karakter. Så jeg sjekker vel kanskje ca en gang i måneden, tror jeg. Og det er sjelden jeg finner noe annet enn tracking cookies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå