AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Hei! Jeg prøver å gå ned i vekt, men mangler inspirasjon når det kommer til oppskrifter på kjøkkenet. Tviler jeg er den eneste i denne båten, så synes en tråd ville funke fint. Jeg leter forøvrig etter middagstips, men tar gjerne imot tips når det kommer til alle måltider! Anonymkode: 66453...b1c
Pringle Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Jeg brukte bare vanlige oppskrifter (i den grad jeg brukte oppskrifter) mens jeg gikk ned i vekt. Lån en kokebok på biblioteket?
BlendaSensitive Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Kommer jo ann på hva du anser som sunt. Lavkalori, lavkarbo, LCHF, mye proteiner, fett, ikke fett... etc? Grønnsaker er alltid sunt, pøs på med dette, fryst er like bra som fersk. Som Pringle skriver, ta en vanlig kokebok, anpass det til foretrukken diett/sunnhet.
Gjest Ajax Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Jeg har mange oppskrifter på proteinsnacks om du ønsker. Da snakker vi ting med høyt proteininnhold og lite kalorier som man kan spise innimellom for å stoppe sult/søtsug.
Marimba Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 I disse grilltider fungerer det hvertfall utmerket å erstatte pølsebrød/hamburgerbrød med cloud bread. Om man bruker mager kesam både i brødet og til dressing, velger de sunneste pølsene/burgerne og lesser på med salat så er det både riktig så sunt, kalorifattig og godt.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Jeg synes det er lite magert pålegg å velge i, så jeg pleier bl.a å lage en mager variant av eggesalat. Moser Cottage Cheese med stavmikser og tilsetter hakket hardkokt egg, hakket purre, en teskje lettmajones og en liten dæsj sennep. Anbefales Anonymkode: 3e970...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå