Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier, farger og klipper stort sett håret mitt selv. Var hos frisør for første gang for to år siden, men da hos en venninne, så betalte ikke reell pris. Etter graviditet og amming og hele pakka, så ser jeg nå at det hadde vært greit å få fresha det opp litt profesjonelt.

Hvor mye bør jeg beregne om jeg ønsker å gå fra kommunegrått hår som når meg like under skuldrene til f.eks. dette: Blonde-Balayage-Short-Hair.jpg

Tenker da en helt ok frisørsalong i en mellomstor by.

Anonymkode: 5d671...889

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken kategori går balayage under på den prislista der a?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken kategori går balayage under på den prislista der a?

Vetsje.

Anonymkode: 52b4d...275

Skrevet

Beregn mellom 2100-3000kr

Skrevet (endret)

jeg betalte ca 2200 kr for balayage, klipp og olaplexbehandling (som gjør at håret ikke blir slitt av blekinga) hos frisør i Oslo (Hendrix Hair)

Endret av fresia
Skrevet

Jeg bor i en middels stor by, og betaler ca. 1.800 kr for vask, striping (ettervekst og oppfrisking), klipp og føn (har langt hår).  Går til min faste frisør gjennom mange år hver sjette uke. 

Skrevet

Veldig ulikt ift hvor man bor hen. Hvilken by er det snakk om? 

Betaler 1250 for balayage, klipp, vask og føn hjemme. Og jeg har tidenes tykkeste hår. Mens i Oslo betaler jeg nesten tusenlappen bare for klipp uten vask og føn. En venninne striper håret til 750,- i Lillestrøm, som er en middels stor by. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...