Gå til innhold

Folk som sier de ikke passer å være i forhold ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere over slike folk ?

Anonymkode: c622f...eed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det engang. For jeg synes dama virket så ufattelig voksen. Hun hadde steilet med engang jeg hadde fortalt at jeg ikke hadde alt på stell. Men hun var ganske pen. Jeg vil ha ett forhold men med en i min egen liga. Ellers er ons koselig.

Anonymkode: 8f8c1...e6d

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du Ts?

Anonymkode: 53104...f77

AnonymBruker
Skrevet

De vet ikke hva kjærlighet er. Eller de er playere og elsker å såre folk. 

Anonymkode: 66469...8a6

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vet ikke hva kjærlighet er. Eller de er playere og elsker å såre folk. 

Anonymkode: 66469...8a6

Elsker å såre folk? Sier man rett ut at man ikke passer i et forhold er det vel nettopp for å ikke såre den andre parten. Da ender det ikke i et bittert brudd med hat etter flere år med nederlag.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Minitroll skrev:

Elsker å såre folk? Sier man rett ut at man ikke passer i et forhold er det vel nettopp for å ikke såre den andre parten. Da ender det ikke i et bittert brudd med hat etter flere år med nederlag.

Hvis man ikke passer i forhold kan man holde seg til ONS hvis man trenger nærhet. Det er helt unødvendig å stille deg i en posisjon der man sårer folk, når man vet man ikke takler forhold.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke passer i forhold kan man holde seg til ONS hvis man trenger nærhet. Det er helt unødvendig å stille deg i en posisjon der man sårer folk, når man vet man ikke takler forhold.

Helt enig. Veldig dumt å bruke det som unnskyldning for å komme seg ut etter å ha holdt noen for narr over lengre tid, som jeg nå får inntrykk av at du har opplevd.

Men man har jo dem som er ærlig fra start og sier at de ikke passer til et forhold, og da må man jo bare gå videre..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg passer ikke i forhold. Det er rett og slett fordi jeg kan bli bl.a både needy og masete. Også har jeg ett stort bekreftelsesbehov pga et giga mindreverdkompleks.

Det er for å skåne begge parter at jeg holder meg unna forhold.

Anonymkode: 723cf...4d4

• Liker 3
Gjest UhuruPeak
Skrevet

Fordi jeg trives godt alene? Har lite tid til overs som det er. Trenger og liker å ha mye tid for meg selv. Så den tiden går til det, altså meg selv og mitt. Føler ikke noe stort savn. Har ikke behov for så mye kontakt som et "stanard" forhold gir. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke behov for en kjæreste eller noen til å elske meg, det gjør jeg selv takk, jeg kan velge og vrake i hvem jeg vill, er ganske pen (takk gud), sex er enkelt å få. jeg liker ikke å være sånn romantisk kosete jente, singel for alltid til jeg er 35 ellerno hehe:)

Anonymkode: 390e0...368

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vell, jeg sier det ofte. Er egoistisk og en dårlig kjæreste så derfor.

Anonymkode: cf812...024

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel en av de drittsekkene. Jeg passer ikke i forhold da jeg stort sett trives best i eget selskap, setter pris på friheten ved å ikke måtte forholde meg til andre; gjøre hva jeg vil når jeg vil. Jeg får en klaustrofobisk følelse  av å være i tosomhet over lengre tid med samme person.

MEN, jeg ønsker å bli gammel sammen med noen og liker idéen/tanken om å være to i tykt å tynt. Jeg kan bli ensom og savne, og ser for meg at jeg bare må modnes. Og hver gang jeg forelsker meg så tror jeg at alt er annerledes med denne personen, dette er han som er mannen jeg skal være sammen med til døden skiller oss ad osv. Men etter en stund så kommer samme klaustrofobiske følelse som i alle forhold, og jeg innser på ny at jeg ikke passer i et forhold. Og sånn går regla i det uendelige.

Bør jeg holde meg for god til å bli sammen med noen igjen? Tja, i grunn med tanke på risikoen for å såre noen. Men det er ikke sånn at jeg IKKE passer i forhold per se, jeg har bare ikke funnet den jeg passer sammen med. (og selv om det er bittert så gjelder nok det de aller fleste som sier de ikke passer i forhold)

Anonymkode: 50ba1...5f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vel en av de drittsekkene. Jeg passer ikke i forhold da jeg stort sett trives best i eget selskap, setter pris på friheten ved å ikke måtte forholde meg til andre; gjøre hva jeg vil når jeg vil. Jeg får en klaustrofobisk følelse  av å være i tosomhet over lengre tid med samme person.

MEN, jeg ønsker å bli gammel sammen med noen og liker idéen/tanken om å være to i tykt å tynt. Jeg kan bli ensom og savne, og ser for meg at jeg bare må modnes. Og hver gang jeg forelsker meg så tror jeg at alt er annerledes med denne personen, dette er han som er mannen jeg skal være sammen med til døden skiller oss ad osv. Men etter en stund så kommer samme klaustrofobiske følelse som i alle forhold, og jeg innser på ny at jeg ikke passer i et forhold. Og sånn går regla i det uendelige.

Bør jeg holde meg for god til å bli sammen med noen igjen? Tja, i grunn med tanke på risikoen for å såre noen. Men det er ikke sånn at jeg IKKE passer i forhold per se, jeg har bare ikke funnet den jeg passer sammen med. (og selv om det er bittert så gjelder nok det de aller fleste som sier de ikke passer i forhold)

Anonymkode: 50ba1...5f6

Jeg er omvendt! Har verdens beste familie, men kjenner at jeg vil bli fri senere når barna blir voksne. Jeg vil slippe alt hensynet og slippe å bli gammel sammen med en mann som sikkert blir enda særere. Vil bare ta hensyn til min egen særhet. Jeg har vært i forhold hele mitt voksne liv. Vil være alene. Veldig glad i mitt eget selskap.

Anonymkode: 6e143...dbb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner også på den klaustrofobien. Etter et års tid i "fangenskap" føler jeg på behovet for friheten til å gjøre som jeg vil. Er sær, trives ekstremt godt i eget selskap og takler virkelig ikke at en eller annen skal sitte og forvente ting av meg.

Er også heldigvis ganske pen og får mye oppmerksomhet og bekreftelse fra motsatte kjønn, sånn sett trenger jeg heller ikke en spesiell til å sitte og holde meg i hånda og fortelle at jeg er bra nok. Jeg vet jeg er bra nok, jeg et bare for rastløs til å forholde meg til alt et forhold innebærer. Det å være trofast er forsåvidt ikke noe problem, jeg liker å holde meg til 1 person på den fronten, men det er det "vi'et".. "Hva skal vi ha til middag?" "Hva skal vi gjøre i helgen?" "Hvor skal vi reise i ferien?"

nope, nope, nope.

Håper forøvrig den innstillingen endrer seg :)

Anonymkode: 09adc...c3d

• Liker 2
Gjest Linaria
Skrevet

Jeg er litt sånn, for jeg elsker å gjøre ting alene, og tåler ikke tanken på at et menneske skaø kontrollere hvor vidt jeg kan dra på spontantur alene til utlandet en helg eller hvem jeg kan være venn med, og jeg ønsker å kunne flytte til et annet land akkurat når jeg vil, men det handler jo selvfølgelig om å måtte finne noen som passer for en. Man sier det vel som oftest om man har datet mange og ikke finner noen med samme verdier og ønsker for et forhold som seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at folk rundt vedkommende maser så jævlig om at han/ hun må finne seg kjæreste at den begynner å bruke det som standardfrase bare for å få fred

Anonymkode: b9ca2...a4d

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man tenke noe særlig over slike mennesker? Det er jo helt legitimt etter min mening. Det forutsetter jo selvsagt at de er ærlige med seg selv og andre og ikke bruker det som en enkel utvei etter å ha ledet en jente/gutt an. 

Anonymkode: f6582...4fb

AnonymBruker
Skrevet
Den 6.6.2016 at 14.56, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere over slike folk ?

Anonymkode: c622f...eed

Jeg tenker at de har god selvinnsikt, og innser at de ikke har lyst til å innrette seg etter en annen person over lengre tid.

Det må da være en ærlig sak?

Anonymkode: 3e7b6...a90

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker å være selvstendig, og å kunne gjøre akkurat hva jeg vil. Så nei, jeg passer ikke inn i forhold. Kanskje senere, men nå som jeg er så ung vil jeg reise, feste og gjøre dumme ting jeg aldri kunne gjort om jeg hadde vært i et forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...