Gå til innhold

Billig all inclusive?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lyst på en all inclusive reise i år. Det jeg lurer på om det er mulig å få dette til under 5000kr?

jeg har studert side opp og ned på nettet, kan man få gode tilbud ved å ringe selskapene? Hørte dette for mange år siden, vet ikke om dette går i dag. 

Isåfall er det mulig å finne det på en eventuell hopp på tur? Jeg liker å planlegge ting, slik at å vente på hopp på tur gjør meg rastløs!

jeg vil helst ikke til Tyrkia, men blir det eneste billige alternativ så skal man ikke se bort i fra at det blir en tur dit.

Anonymkode: 57315...761

Skrevet

Har du sjekket solfaktor og restplass? Kryss av for all inclusive og "fra lav til høy pris", så skal nok det være godt mulig. Tyrkia er nok ikke ideelt å reise til nå mtp. terror, men på steder som Bulgaria finner du lett en all inclusive-reise til lav pris. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Til Tyrkia? Uff, ville aldri satt min fot i muslimland. Ikke bare pga terror men pga den pågående væremåten og blikkene som mannfolkene har der nede. Siste gang jeg var i Tyrkia var i 2007.. never more :)

Anonymkode: 83712...2ab

• Liker 1
Skrevet

Vær obs på at billig All Inclusive ofte ikke er så bra med tanke på variasjon og utvalg. Hvert fall ikke når man skal spise av buffetene i en uke :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...