Lovvi Skrevet 2. november 2004 #1 Skrevet 2. november 2004 Hehe, kom til å tenke på hva som er det ultimate turn off når jeg møter en mann........sånn rent overfladisk; langt hår og truser. Mannen må ha boxer shorts!
*Lene* Skrevet 2. november 2004 #2 Skrevet 2. november 2004 Enig med du... "Vanlige" truser er skikkelig turnoff for meg!! Håret ikke nødvendigvis :-)
Suzy Skrevet 2. november 2004 #3 Skrevet 2. november 2004 Spiller ingen rolle for meg om det er truser eller boxer så lenge det inni er det jeg vil ha
Gjest Chrizzy Skrevet 2. november 2004 #4 Skrevet 2. november 2004 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Helt sprøtt for meg å si at mannen MÅ ha boxer for at jeg skal tenne på han Det er IKKE det de kommer ann på
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #5 Skrevet 2. november 2004 Det var nå voldsomt som dere skulle klage på om mannen gikk i boxer eller truser da? Jeg har ingen problemer med det.... Jeg går alltid uten en tråd...
Gjest Genevieve Skrevet 2. november 2004 #6 Skrevet 2. november 2004 Boxere, og de skal helst være Calvin Klein, Ralph Lauren eller D&G- og de skal sitte pent på, ikke slenge rundt kroppen. Slitne Dressmann truser passerer ikke gjennom min kontroll.
Gjest Fighter Skrevet 2. november 2004 #7 Skrevet 2. november 2004 Spiller ingen rolle for meg om det er truser eller boxer så lenge det inni er det jeg vil ha
Ylajali Skrevet 2. november 2004 #8 Skrevet 2. november 2004 Truser er så grusomt!! Men det kan ikke være sånne store slaskete donald/snoopy boxere heller.
Serpico Skrevet 2. november 2004 #9 Skrevet 2. november 2004 Latterlig å være så generelle. Men når det er sagt så er alt annet enn g-streng på jenter skikkelig turn off for meg.
Gjest Gjesten Skrevet 2. november 2004 #10 Skrevet 2. november 2004 Truser er så grusomt!! Men det kan ikke være sånne store slaskete donald/snoopy boxere heller. :enig_animasjon:
Gjest Hvatrordu? Skrevet 2. november 2004 #11 Skrevet 2. november 2004 Nå skjønner jeg hva som er viktigst for noen jenter/kvinner. Dette forklarer alt, også om hvorfor jeg av og til har hatt/har problemer med å skjønne hunkjønnet. Jeg får gå og henge meg - jeg kan ikke fordra boxer. Hmmm, kona liker meg jo, skal se på saken. Men kanskje det kan ha noe å gjøre med at jeg har noe mellom øra og kan bruke det jeg har mellom beina? Iallefall så hun er fornøyd. Hun har aldri nevnt noe om innpakningen.
aline Skrevet 2. november 2004 #12 Skrevet 2. november 2004 Spiller ingen rolle for meg om det er truser eller boxer så lenge det inni er det jeg vil ha det ække trusa det kommer an på!!!
Gjest Genevieve Skrevet 2. november 2004 #13 Skrevet 2. november 2004 De aller fleste kvinner vil ha en velpleiet mann, dette inkluderer godt undertøy.
Gjest Fighter Skrevet 2. november 2004 #14 Skrevet 2. november 2004 Han kan fint være velpleiet og ha truser. ;-)
Suzy Skrevet 2. november 2004 #15 Skrevet 2. november 2004 De aller fleste kvinner vil ha en velpleiet mann' date=' dette inkluderer godt undertøy.[/quote'] Så lenge undertøyet er rent og pent så kan et par truser godt være et plagg på en velpleid mann- det du referer til er reinspikka snobberi
aline Skrevet 2. november 2004 #16 Skrevet 2. november 2004 De aller fleste kvinner vil ha en velpleiet mann' date=' dette inkluderer godt undertøy.[/quote'] og godt undertøy kan like gjerne bestå av underbukse dersom det er det mannen liker å gå med, og så lenge de er hele, rene og fine!!
Serpico Skrevet 2. november 2004 #17 Skrevet 2. november 2004 Uansett er undertøyet mest til bruk under andre klær...og når det først skal vises fram så er det vanligvis ikke på så lenge uansett.
Gjest 2ne Skrevet 2. november 2004 #18 Skrevet 2. november 2004 Min aller første kjæreste brukte sånne digre hvite bomullstruser som moren kjøpte til ham - hun var sykepleier og hadde meget bestemte meninger om hva som var hygienisk og bra. Har aldri siden vært sammen med en så renslig fyr. Og sant og si - jeg kunne gjerne brent D&G boxere på bålet hvis jeg fikk en så renslig mann igjen. Nyvasket mann er digg, han skal få ha på seg hva f... han vil under buksene, bare jeg kan ta dem av :-) og få ren lukt i stedet for alternativet!
Gjest Hvatrordu? Skrevet 2. november 2004 #19 Skrevet 2. november 2004 Og det finnes jo alternativer til "de store hvite" trusene. Rent og pent bør det være - utenpå og inni.
Gjest jan Skrevet 2. november 2004 #20 Skrevet 2. november 2004 ok..til alle som klager på truser : du møter drømmemannen. Dater han en stund. blir seriøst. og kvelden kommer for hanky panky. han tar av seg og har hvite truser med skidmarks...det kan jeg forstå er turnoff.. kan ikke se hva som er turnoff med rene nyvaskede truser. Hvis dere synes det er turnoff? skal faen meg ikke være lett å blidgjøre dere jenter.må dere dø som gamle jomfruer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå