AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Jeg har ikke noe kviser andre steder en akkuratt på hake og kjeve partiet. Ganske irriterene da de er der nesten hele tiden. Ser ulekkert ut, og det blir røde merker når de forsvinner. Skjønner at det er hormonelle kviser, og lurer på hva som skal til for å ordne opp i dettw. Har vært sånn de siste 3 årene. Anonymkode: 61ac3...0fd
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Ugh, jeg har samme problemet og jeg er 26. Følger denne tråden, håper noen har gode råd. Anonymkode: 991af...d5b
Banan Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Stemmer at det ofte skyldes ustabile hormoner når man får kviser i det området. For mange kan p-piller, spesielt merket diane, ha god effekt mot kviser.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Dra til hudpleier og få sliping/gruktsyrebehandling elns, funker fjell. Hvis dette ikke gjør susen så be om henvisning til hudlege så får du fart på det! Ikke start på p piller hvis du ikke allerede gjør, når du må slutte kommer det sterkere tilbake på de fleste og ødelegger kroppen med syntetiske hormoner. Anonymkode: c488c...da4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 Sliter også med dette og jeg har passert 40 Anonymkode: 3e002...3ed
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 For å bli kvitt kvisene en gang for alle, ta en kur med isotretionin (roccutan). Det er det ENESTE som virkelig hjelper. Hudbehandlinger kan holde kvisene i sjakk over tid, men du blir ikke kvitt kvisene og det blir samtidig veldig dyrt i lengden. Snakker av erfaring. Lykke til Anonymkode: 581c1...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå