Charlotte1234 Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 (endret) Mor fyller 40, og jeg er kjempeusikker på gave. Hun er litt vanskelig: Spiser ikke sukker, drikker ikke alkohol, bryr seg veldig lite om klær, sminke etc.. Noen forslag? Er forresten kanskje helt feil kategori, var litt usikker på hvilken kategori som passet Endret 6. juni 2016 av Charlotte1234
Gjest Margit Spat Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Jeg er i førtiårene. Riktignok har jeg ikke barn, men jeg ville ikke forventet å få veldig kostbare gaver av barna i førtiårsgave, da de antakeligvis ikke ville hatt en veletablert og god økonomi ennå Det jeg ville likt å få er f.eks en god bok (eller flere), et fint skjerf eller sjal (funker selv om man ikke er veldig opptatt av klær og mote), billett til en konsert/forestilling, øredobber eller gavekort på fotpleie. Det er selvsagt også lov å spørre henne om hun ønsker seg noe, trenger noe, eller ta utgangspunkt i hva hun faktisk er interessert i.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Hvilke hobbyer og interesser har hun? Noe utstyr til det, kanskje? Gavekort på reise, forestilling, middag ute. Noe velvære? Spa-helg med deg? Fallskjermhopp? Anonymkode: bb9bc...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå