AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Styr unna.Kjøpte en boks i stad,men de forsvant rett i søppla.De var vel halvparten av strørrelsen hvis man sammeligner med de man får på kiwi og rema,og de hadde ikke den typiske fargen.De var mere gule og var grusomme å tygge. Anonymkode: ea8d0...fcf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Styr unna.Kjøpte en boks i stad,men de forsvant rett i søppla.De var vel halvparten av strørrelsen hvis man sammeligner med de man får på kiwi og rema,og de hadde ikke den typiske fargen.De var mere gule og var grusomme å tygge. Anonymkode: ea8d0...fcf Det kan godt hende du var uheldig med en boks, er lov p prøve en gang til før man skrinlegger noe og ber folk styre unna. Anonymkode: 453d4...61e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Hvorfor skal man styre unna bare fordi de er mindre i størrelse? Jeg foretrekker å koke mine egne, og ja, de blir mye større. Jeg pleier også å koke dem til de er helt møre, og klar til å ha ferdig i en rett. Coop sine er hardere, men det passer faktisk bra om man har dem oppi gryter og slikt og lar dem koke med en liten stund. Anonymkode: cb6c0...a4c
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Jeg synes de hermetiserte fra Rema og Kiwi er skummelt store sammenlignet med en del andre.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt hende du var uheldig med en boks, er lov p prøve en gang til før man skrinlegger noe og ber folk styre unna. Anonymkode: 453d4...61e Hvorfor prøve igjen når jeg vanligvis ikke kjøper de,men det ble sånn nå fordi jeg tilfeldigvis var på coop. Og jeg synes det er greit at andre informerer meg om mat de ikke liker så kan jeg tenke meg om en eller to ganger om jeg ønsker å ta sjansen eller ikke. Anonymkode: ea8d0...fcf
Gjest Tom/Loki Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Syns det blir litt voldsomt å be folk styre unna. Hva så om de er litt mindre.
Rumle Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man styre unna bare fordi de er mindre i størrelse? Jeg foretrekker å koke mine egne, og ja, de blir mye større. Jeg pleier også å koke dem til de er helt møre, og klar til å ha ferdig i en rett. Coop sine er hardere, men det passer faktisk bra om man har dem oppi gryter og slikt og lar dem koke med en liten stund. Anonymkode: cb6c0...a4c Litt off topic, men hvor lenge koker du de for å få dem helt møre? Jeg får de aldri møre nok synes jeg
Gjest Hapi Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 (endret) Hvilket merke er det snakk om? Er det Coop som har et eget merke eller er det de Go Green papp-boksene? http://www.gogreen.no/produkter/erter/kikerter-okologiske/ Endret 6. juni 2016 av Hapi
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 13 minutter siden, Tom/Loki skrev: Syns det blir litt voldsomt å be folk styre unna. Hva så om de er litt mindre. Og vonde å tygge. Som halvkokte gule erter Anonymkode: ea8d0...fcf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 9 minutter siden, Hapi skrev: Hvilket merke er det snakk om? Er det Coop som har et eget merke eller er det de Go Green papp-boksene? http://www.gogreen.no/produkter/erter/kikerter-okologiske/ Eget merke Anonymkode: ea8d0...fcf
Gjest Hapi Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 Hvilket merke da? Kan du finne et bilde av pakken?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #13 Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, Hapi skrev: nå fant jeg det, aldri sett den før Er sikkert den samme,men den her var rosa og logoen var midt på boksen. Kosta litt over 4 kr Anonymkode: ea8d0...fcf
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #14 Skrevet 7. juni 2016 16 timer siden, Rumle skrev: Litt off topic, men hvor lenge koker du de for å få dem helt møre? Jeg får de aldri møre nok synes jeg Jeg bruker trykkoker. Da koker jeg dem i ca 16-17 minutter. Det er helt genialt Da jeg ikke hadde trykkoker måtte jeg koke i halvannen time... MYE tid og strøm å spare på å gå over til trykkoker, mao.. Anonymkode: cb6c0...a4c 1
Rumle Skrevet 7. juni 2016 #15 Skrevet 7. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker trykkoker. Da koker jeg dem i ca 16-17 minutter. Det er helt genialt Da jeg ikke hadde trykkoker måtte jeg koke i halvannen time... MYE tid og strøm å spare på å gå over til trykkoker, mao.. Anonymkode: cb6c0...a4c Ahh smart, takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå