Nikolineee Skrevet 12. juni 2016 Forfatter #21 Del Skrevet 12. juni 2016 Takk @gjest- silje ja det er nok der nøkkelen ligger, ikke ha mer en du skal spise tilgjengelig. Hvis du leser lenger ned i tråden så ser du at det ikke gikk så bra i går, men får hente meg inn i dag ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 12. juni 2016 #22 Del Skrevet 12. juni 2016 22 minutter siden, Nikolineee skrev: Takk @gjest- silje ja det er nok der nøkkelen ligger, ikke ha mer en du skal spise tilgjengelig. Hvis du leser lenger ned i tråden så ser du at det ikke gikk så bra i går, men får hente meg inn i dag ha en fin dag Ja, jeg leste det,,,, men jeg synes ikke det var noen gale utskeielser Du skal se mine du, når jeg setter i gang. Noe som heldigvis kun skjer en gang i måneden Mine er til å skjemmes av,, kaller det sjokoladetoget, da jeg aldri slutter! Hvis jeg ligger for lavt i underskudd, så blir det oftere med disse sjokoladetogene. Og det ødelegger mer, enn underskuddet for hele uken. Så å ligge litt i underskudd, men ikke for lavt, er den beste måten jeg kan gå ned i vekt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 12. juni 2016 Forfatter #23 Del Skrevet 12. juni 2016 2 timer siden, gjest- silje skrev: Ja, jeg leste det,,,, men jeg synes ikke det var noen gale utskeielser Du skal se mine du, når jeg setter i gang. Noe som heldigvis kun skjer en gang i måneden Mine er til å skjemmes av,, kaller det sjokoladetoget, da jeg aldri slutter! Hvis jeg ligger for lavt i underskudd, så blir det oftere med disse sjokoladetogene. Og det ødelegger mer, enn underskuddet for hele uken. Så å ligge litt i underskudd, men ikke for lavt, er den beste måten jeg kan gå ned i vekt på. Hehe nei utskeielsen var liten i forhold til hva som fikk meg opp i vekt i utgangspunket. Men det føles ikke gøy å skeie ut når man ellers har vert så flink men det gjelder vel å ikke miste motet. Mine tidligere utskeielser før jeg bestemte meg for å gå ned i vekt kunne bestå av mc donalds, kebab, milshake, smågodt, is bare på en dag fordi jeg tenkte at jeg kunne likevel bare dytte inn ettersom dagen likevel var ødelagt sånn slankemessig, haha. Den vanen må jeg legge fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 13. juni 2016 #24 Del Skrevet 13. juni 2016 Ja, jeg også hadde de "heledagenspisdegihjel" utskeielsene tidligere.. Ikke gøy Jeg lurer på hvor mange kcal som ble fortært på EN dag liksom.. Snakk om å ødelegge for hele uken/måneden ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 13. juni 2016 Forfatter #25 Del Skrevet 13. juni 2016 God kveld i stuen, ble en travel dag så det ble ingen oppdatering før nå, men har hatt en joggetur i kveld ellers baaare jobb frokosten ble havregryn med melk lunsj: skive med hvitost middag: grillet hamburger i brød kvelds: skyr med kaffe smak og bittelitt ben & jerry good night Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #26 Del Skrevet 15. juni 2016 Hallais, litt sene dager på jobb gjør litt skjeldnere oppdateringer, heldigvis snart ferie vekta viste 85,8 i dag, det er fint. Men nå må jeg slutte å veie meg hver dag. Det er litt alt oppslukende samt at humøret blir fort styrt av tallet på vekta, ikke ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå