Nikolineee Skrevet 6. juni 2016 #1 Del Skrevet 6. juni 2016 Da viste vekta 89,8, det er ikke serlig bra med tanke på at jeg er 168cm høy. Jeg har frem til for noen år siden alltid ligget på rundt 65, til og med etter barna ble født. Kan ikke fatte å begripe at jeg har dratt det så langt uten å gripe fatt i det før, men ingen grunn til å gråte over spilt melk, jeg får heller ta tak i det nå så får det være bedre enn ingenting. planen er ganske enkel, men så utrolig vanskelig: bevege meg mer å spise mindre porsjoner, samt ta sunne valg. Som sagt er fasiten enkel men alikevel så vanskelig å fullføre. målet er 12 000 skritt til dagen, samt tre treningsøkter i uken. Mer er ikke realistisk for meg på dette tidspunket. I dag: frokost: avokado smoothie lunsj: polarbrød extreme med roastbiff og rødbeter middag: grillet hamburger i brød kvelds: bygg grøt en frukt til mellom måltid. Joggetur 30 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 6. juni 2016 Forfatter #2 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Jeg har tenkt litt å kommet frem til noen målsettinger som skal gi litt motivasjon forhåpentligvis.. 1. Bedre helse 2. Kunne bruke alle klærene i skapet 3. Føle meg fin ( jeg liker å pynte meg men føler meg aldri fin lenger ) jeg har også kommet frem til noen ganske opplagte ting som jeg må legge meg av med. Å det ene er at jeg tror jeg skal starte slanking/trening dagen etter, da må jeg jo såklart få alt ut av systemet å spise mye snop og junk dagen før jeg begynner, problemet blir bare at når dette skjer ofte går vekta opp i stede for ned 😱 Det andre er noe min søster påpekte. Hvis jeg kommer til å spise noe "feil" i løpet av dagen så tenker jeg alltid at dagen er ødelagt så jeg kan likegodt bare spise mer å heller begynne på nytt i morgen. Men hvis min søster skeier ut med noe tenker hun at hun må ta seg en joggetur for å nulle ut det hun spiste. Tror nok det er noen kg i forskjell på disse to vanene 😂 Da er det klart for joggeturen, starter med godt mot 👍🏻☀️☀️ Endret 6. juni 2016 av Nikolineee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juni 2016 God morgen måtte snikveie meg i dag selv om planen var å veie meg hver mandag.. Ned 1 kg, men i begynnelsen går det alltid veldig kjapt. I tilleg varier det jo noe fra dag til dag uansett, men jeg er happy jeg har veid meg hver dag så lenge jeg kan huske.. Jeg er forresten 32 år planen i dag er frokost: bygggrynsgrøt lunsj: et stykke dolly pizza ( skal ut med jobben) middag: et polarbrød extreme med roastbiff kvelds: avokado smoothie får nok tid til en joghetur i kveld også. Men det er litt typisk meg å gå all in, trene mye , for så å få det langt oppi halsen å ikke orke mer. Så kanskje ikke så lurt å gå på den smellen igjen ha en fin dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 8. juni 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 8. juni 2016 God morgen godtfolk da er ungene levert i barnehage og skole og jeg er nesten klar for jobb. so far so good. Jeg har de siste årene spist store mengder godteri hver dag, nå er det dag tre uten noenting. Foreløbig går det greit, men det er nok fordi motivasjonen er på topp. Pepsimaxen bør også kuttes ned på, men det blir ikke i dag dagens plan: frokost: bygg grøt lunsj: polarbrød med kyllingpålegg middag: kyllingsalat med byggris kvelds: skyr kaffe og vanilje og jordbær i dag blir det tur rundt et vann i området som er ca 8 km 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sugarcrush Skrevet 8. juni 2016 #5 Del Skrevet 8. juni 2016 Så gøy med dagbok! Skal følge med her Finner masse inspirasjon i andre som prøver på det samme som meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 8. juni 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 8. juni 2016 5 timer siden, sugarcrush skrev: Så gøy med dagbok! Skal følge med her Finner masse inspirasjon i andre som prøver på det samme som meg. Hei, så kjekt at noen stakk innom ja jeg syns også det er kjekt å lese hva andre gjør, serlig når det gir resultater. Kom gjerne med inspill eller tips om hva som funker for deg. Som du ser er jeg et vanedyr å spiser ofte det samme over lenge tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. juni 2016 #7 Del Skrevet 8. juni 2016 Vil også følge med her! Lykke til videre. Et tips jeg har er å gå på instagram og søke igjennom taggen "cleanfood". Du får utrolig mye inspirasjon der, mye god mat som gjør at du får lyst til å spise mer variert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 9. juni 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) 9 timer siden, KaDust skrev: Vil også følge med her! Lykke til videre. Et tips jeg har er å gå på instagram og søke igjennom taggen "cleanfood". Du får utrolig mye inspirasjon der, mye god mat som gjør at du får lyst til å spise mer variert. Ååå takk for tipset, der var det mye insiprasjon jeg kjører meg alltid litt fast i samme spor men tror nok nøkkelen er å spise litt variert ja, blir fort lei hvis ikke takk for lykkeønskning, det trenger jeg. Nytter liksom ikke å være motivert i 2,5 timer.. Må holde fokus alltid . Det er en utfordring for meg Endret 9. juni 2016 av Nikolineee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 9. juni 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 9. juni 2016 Good morning! i dag viste vekten 87,4 det er jo helt utrolig.. Men jeg husker fra et grete roede kurs jeg gikk på at den første uken så gikk jeg ned mye ettersom det var mye vann osv. Men motiverende er det uansett men jeg har nok ligget i underkant av det jeg burde, 1400 kal. Mens grete roede utregningen sier jeg skal ligge på 1600-1700 . Jeg har gått ca 12 000 skritt til dagen. Det er jo ikke hver dag d kommer til å funke. frokost: bygg grøt lunsj: polarbrød extreme med kremost middag: hjemmelaget pastasalat med kylling kvelds: skyr kaffe/vanilje og et eple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauge Skrevet 9. juni 2016 #10 Del Skrevet 9. juni 2016 Dette er var motiverende! Veldig god idé å holde dagbok. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 9. juni 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 9. juni 2016 Et øyeblikk siden, Lauge skrev: Dette er var motiverende! Veldig god idé å holde dagbok. 👍 Takk ja det var ganske lurt, da kan jeg gå tilbake å se hva jeg har gjort de ukene det har funket bra, å hva som ikke fungerte så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. juni 2016 #12 Del Skrevet 9. juni 2016 12 000 skritt om dagen er kjempebra, hvis du klarer å opprettholde det så hjelper det mye det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 10. juni 2016 Forfatter #13 Del Skrevet 10. juni 2016 Den 9. juni 2016 at 9.27, KaDust skrev: 12 000 skritt om dagen er kjempebra, hvis du klarer å opprettholde det så hjelper det mye det og. Ja det er kanskje utealistisk å få til det hver dag men det får være målet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 10. juni 2016 Forfatter #14 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Hei og hopp endelig snart helg!! Vurderer å spise litt smågodt i kveld eller i morgen, men håper jeg klarer å lavære.. Har en tendens til å ikke klare å stoppe. Er lettere å la være å spise enn å spise litt å stoppe. I dag er planen: frokost: havregryn med melk lunsj: powemuffins middag: bygg grøt med litt rosiner kvelds polarbrød extreme med roastbiff og grønt joggetur 30 min Endret 10. juni 2016 av Nikolineee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. juni 2016 #15 Del Skrevet 11. juni 2016 Synes ikke det er urealistisk i det hele tatt, det kommer jo bare an på innsatsen. Du har smågodt liggende da, antar jeg? For hvis du ikke har det og må gå til inkjøp kan du jo heller bare kjøpe sånn maks 10 ting eller noe? Da får du jo ikke overspist på det i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 11. juni 2016 Forfatter #16 Del Skrevet 11. juni 2016 2 timer siden, KaDust skrev: Synes ikke det er urealistisk i det hele tatt, det kommer jo bare an på innsatsen. Du har smågodt liggende da, antar jeg? For hvis du ikke har det og må gå til inkjøp kan du jo heller bare kjøpe sånn maks 10 ting eller noe? Da får du jo ikke overspist på det i alle fall! Nei det er sant, det skal jo gå om man bestemmer seg for det jeg har tenkt tanken på at det er lurt å kjøpe kun de tingene jeg skal ha. Men siden jeg har to barn og mann ligger det alltid noe som frister i skapene. Heldigvis liker jeg ikke chips. Eller nidar sine sjokoladeplater så jeg kjøper alltid det til mannen så slipper jeg å gå på en smell. Til tross for en smell i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 11. juni 2016 Forfatter #17 Del Skrevet 11. juni 2016 Ja da var det lørdag, hadde ingen godfølelse når jeg sto opp. Gikk på en liten spisesmell i går kveld. 10 seigemenner, en rad melkesjokolade å fire marshmallows.. Angret SÅ etterpå. Men jammen viste ikke vekten 86,7 i dag. Det var ei på en annen av treningsdagbøkene som skrev at det var lurt å spise mer kalorier en dag i uken, det funket tydeligvis frokost: polarbrød med roastbiff å grønt lunsj: bygg grøt middag: grillmat, en hamburger med grønnsaker? Kvelds: avokado smoothie jeg hopper over utskeielsen i dag siden jeg hadde en i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 11. juni 2016 Forfatter #18 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Javel! Jeg kan fint trekke tilbake null utskeielser i dag, gikk på en seigemann og ben&jerry smell jaja ny dag å nye muligheter i morgen.. Nå må jeg bare ut å ta en liten joggetur for å nulle mest mulig ut Endret 11. juni 2016 av Nikolineee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikolineee Skrevet 12. juni 2016 Forfatter #19 Del Skrevet 12. juni 2016 Halloen i dag blir det tur med familien på en lokal fjelltopp, samt en joggetur med ei veninne i kveld .. Solen skinner å denne søndagen skal nytes frokost: bygg grøt lunsj: avokado smoothie middag: sushi kvelds: bygg grøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 12. juni 2016 #20 Del Skrevet 12. juni 2016 Den 10.06.2016 at 9.32, Nikolineee skrev: Hei og hopp endelig snart helg!! Vurderer å spise litt smågodt i kveld eller i morgen, men håper jeg klarer å lavære.. Har en tendens til å ikke klare å stoppe. Er lettere å la være å spise enn å spise litt å stoppe. I dag er planen: joggetur 30 min Så fink du er ! Her vil jeg gjerne følge med Jeg også har problemer med å stoppe opp med å spise dritt når jeg først har begynt Min løsning på det er å kun kjøpe porsjons is, da vet jeg nøyaktig hvor mange kcal det er i den, og jeg har ikke mer når det er tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå