AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Tema kjærlighet og menn. Vil ikke si om jeg er singel eller ei. Takk på forhånd. Anonymkode: 6744e...50d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Trenger din fødselsdato+år Anonymkode: c1dd4...2ef
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger din fødselsdato+år Anonymkode: c1dd4...2ef Nei det gjør du ikke. Anonymkode: 6744e...50d 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det gjør du ikke. Anonymkode: 6744e...50d Nei nei. Da får du ha det så godt. Anonymkode: c1dd4...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Jeg spår at svaret du vil få ikke er spesielt anvendelig. Anonymkode: 77c81...f68
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tema kjærlighet og menn. Vil ikke si om jeg er singel eller ei. Takk på forhånd. Anonymkode: 6744e...50d Hva er spørsmålet? Jeg kan spå deg i kort, men da vil jeg ha et konkret spørsmål, og et tema er ikke konkret. (Jeg er ikke synsk) Anonymkode: a6e16...337
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er spørsmålet? Jeg kan spå deg i kort, men da vil jeg ha et konkret spørsmål, og et tema er ikke konkret. (Jeg er ikke synsk) Anonymkode: a6e16...337 Spørsmålet ligger der, det er et generelt spørsmål om mitt kjærlighetsliv, menn fordi jeg er hetero. Anonymkode: 6744e...50d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet ligger der, det er et generelt spørsmål om mitt kjærlighetsliv, menn fordi jeg er hetero. Anonymkode: 6744e...50d Ok. Hvis du ikke vil ha mer konkret så blir svaret som så også. Ser ut som forpliktelse gjort på nettet til å snakke med noen. Anonymkode: a6e16...337
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Hvis du ikke vil ha mer konkret så blir svaret som så også. Ser ut som forpliktelse gjort på nettet til å snakke med noen. Anonymkode: a6e16...337 Hæ? Anonymkode: 6744e...50d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spår at svaret du vil få ikke er spesielt anvendelig. Anonymkode: 77c81...f68 Tror du fikk fullt klaff. Se annen ab. Anonymkode: 6744e...50d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #12 Skrevet 6. juni 2016 32 minutter siden, NydeligMann skrev: Jeg spår deg med glede. Ja det gjør du vel Hva du legger i det da? Anonymkode: 6744e...50d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #13 Skrevet 6. juni 2016 Først vil jeg si noe om hva som er selve grunnstenen i problemstillingen din. Her får jeg frem et ønske om felleskap, og gjensidighet som er preget av lykke. Kanksje dette er et minne dere har, at det er noe som virket til å gå bra, men så er det noe som har stoppet opp. Uansett så er ønsket om denne lykken, og dette felleskapet sterkt og det er noe som preger deg mye. Men det er noe som hindrer deg i å oppnå dette, det virker som du føler deg ensom. Kanksje du er ensom fordi du er alene, men det tyder på for meg at du er "involvert" med noen enten i form at dere har noe pågående, eller har hatt det. Det virker for meg at du er den som står litt "utenfor" her. Han er den som vil videre, og har ikke de samme ønskene som deg i denne situasjonen. Du føler en slags ensomhet på grunn av avvisning. Du føler deg samtidig litt sint fordi du føler du har gjort mye for denne personen, og mye for å få den oppmerksomheten du ønsker å få fra ham. Du kunne ønske han så deg bedre, så din verdi og verdien av det du har jobbet for. Men akkurat nå føler du deg ikke vellykket nok i hans øyne. Det virker videre som at du prøver å forfølge dette "målet" om at situasjonen skal endre seg, men du står stille, eller du har på en eller måte ikke lykkes med å oppnå det du ønsket. Samtidig har det slått litt tilbake på deg selv, og lagd større avstand istedet for det motsatte. Han virker til å vise lite innlevelse, på både godt og vondt. Du overveldes av mye følelser men det føles som du "skriker til en vegg". Det skaper ustabil og usikker situasjon fr deg. Noe sier meg likevel at du innerst inne vet svaret på alt dette. Den største utfordringen er følelsene dine rundt dette, og om det er verdt å kjempe videre for at det skal skje en forandring. En mulig konsekvens er at det blir verre for deg selv og at du driver deg selv på et følelsesmessig avveie. Du må tenke over hva som vil være best for deg i lengden, og om du vil takle det eller ikke. Det er ikke sikkert det er verdt å gå dypere inn i det da det kan føre til at du blir så følelsesmessig involvert at du "mister en del av deg selv". Tenk på om dette er realistisk. Anonymkode: cc855...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå