Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en helix piercing jeg har lyst å fjerne ettersom den aldri gror skikkelig. Prøvde å ta den ut i dag, uten hell. Prøvde å holde den ene enden fast med en tang for å skru den ut, fikk ikke til. Ikke lett å vite hvilken av kulene det går an å skru på heller?? (eller går begge?). Prøvde å klipe så hardt jeg klarte med tangen rundt stangen, det gikk heller ikke. Kjenner jeg får smått panikk av dette. Noen tips?

Anonymkode: cca20...f96

Skrevet

bruk gummihansker når du vrir på kulene. Deretter må du rense grundig med saltvann og være oppmerksom på eventuell infeksjon som kan "stenges inne" når såret gror.

AnonymBruker
Skrevet

Lege\legevakt? De har mest sannsynlig noe verktøy.. Eller gå tilbake der du tok den?

Anonymkode: b69c8...b6b

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Lege\legevakt? De har mest sannsynlig noe verktøy.. Eller gå tilbake der du tok den?

Anonymkode: b69c8...b6b

Vil ikke plage legevakten med dette. Piercingen er ikke veldig betent altså, er bare litt vond å ligge på den og ha på headset. Tenkte kanskje å ta den ut å få den rensa skikkelig, også sette den inn igjen. Tok piercingen i Bali, fikk bytta ut ring med stang i Australia. Er i Norge nå, så kan bli vanskelig. Eneste stedet her jeg bor der de selger piercinger jobber det bare en dame med så dårlig syn at hun ikke klarer å sette inn. Sjeldent piercerne er til stede uten avtale (de skal sikkert ha klekkelig betalt for å komme ens erne for å ta ut piercingen min). 

Anonymkode: cca20...f96

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha dratt til et piercingstudio. Jeg har blant annet fått hjelp til å skru ut en liten piercing (tragus) som satt bom fast. Det var ikke noe problem. Jeg har også fått hjelp til å bytte piercing. I disse tilfellene når det bare har vært å ta ut eller å bytte har ingen vanligvis tatt noe for det. Hvis de tar betalt for det er det nok bare en liten sum. :) 

Du kan sikkert prøve deg frem på egenhånd, men da kan du fort gjøre mer skade enn nødvendig. 

Anonymkode: ebc07...b33

Gjest Vause
Skrevet

Bruk gummihansker når du skal skru av slik som noen andre her foreslo. Jeg bruker det når jeg skal skru opp og igjen mine for å være sikker på at kulene sitter ordentlig. :) Da får du ordentlig grep rundt kulen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...