Gå til innhold

Håndklær


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Det blir ikke lukt av håndklær om du bruker dem to ganger!!! Greit det argumentet med hudceller og bakterier, men ærlig talt..såfremt du ikke dusjer en gang i uka eller sjeldnere så tror jeg ikke det vil være noe stort problem!!!

Jeg har iallefall ikke merket verken lukt eller annet på våre håndklær, og vi bruker dem to ganger!

:Nikke:

I tillegg er det noe med miljøet også.....

Jeg bytter når det trengs og etter to dusjinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør som mange andre her, skifter ved behov. Håndhånkle ved vasken skiftes ofte sånn ca 2. hver dag og før hver gang vi får besøk, samt hvis det er mange på besøk så skifter jeg av og til under besøket.

Håndkle som brukes etter dusjing skifter jeg omtrent 2 ganger i uka. gjør meg ingenting å bruke dem om igjen et par ganger. Min samboer skifter annen hver dag fordi han har problemer med huden så hånkle blir litt ekkelt litt fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

luktesansen fungerer sånn at den ikke registrerer lukter som er konstant tilstede.

dvs at det faktum at man ikke kjenner en lukt aldri er noen garanti for at den ikke er der og registreres av andre som ikke går innhyllet i den døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har aldri luktet av våre håndklær.

Ikke av våre heller, IALLFALL ikke etter en dusj... Bruker de 3-4 ganger iallfall-føler meg ikke skitten forde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ett håndkle til hodet/ansiktet, og ett til kroppen. Da kan jeg ha dem en stund uten at jeg synes de blir ekle.

Før jeg flyttet hjemmefra var jeg vant til å ta nytt hver gang jeg dusjet, men etter å ha hatt fellesvaskeri en stund så blir man litt flinkere til å begrense klesvasken der man kan...

Har bare hvite håndklær, og skifter så fort de virker ufriske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...