Gå til innhold

Håndklær


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Hvor ofte skifter dere håndklær? Jeg tenker da både på slike man bruker etter dusjen og de som henger ved siden av vasken og brukes etter håndvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare innrømme at jeg ikke har noen fast rutine på det jeg... Jeg skifter når de er skitne/ jeg syns det trengs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare innrømme at jeg ikke har noen fast rutine på det jeg... Jeg skifter når de er skitne/ jeg syns det trengs

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bytter når jeg føler for det jeg også. Håndkle som henger ved siden av vasken bytter jeg stort sett alltid før jeg får besøk da, må være eneste "rutine". Har vi mye folk, vorspiel f.eks så hender det jeg bytter i løpet av kvelden også om det blir mye brukt og ganske fuktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ganske ofte i det siste da badet vårt er fuktig og uten varme. og ellers... hm. sånn mellom to ganger i uka og hver fjortende dag, sikkert... Men heller litt for ofte enn å ha småekle håndklær man ikke helt vet om kjæresten har tørka seg i rompa med. Ellers ingen hysteriker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

skifter hver dag, ofte flere ganger for dagen. (vi er 6 stk, så et håndkle blir fort vått,)

Og tar rent håndkle etter hver dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndkle ved vasken skiftes ved behov

Håndduker brukt etter dusj brukes to ganger

Sengklær byttes en gang i uka.

Siden vi bare er to stykker så blir det ikke så mye vask akkurat!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og tar rent håndkle etter hver dusj.

:o Jeg vet ikke med deg, men jeg er i allefall ren når jeg har dusjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nytt håndkle etter hver dusj.

nei, selvfølgelig er man ikke SKITTEN etter å ha dusja, men det blir liggende masse døde hudceller i håndkleet, som fortæres av bakterier som stort sett er fullstendig harmløse, men lager lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men heller litt for ofte enn å ha småekle håndklær man ikke helt vet om kjæresten har tørka seg i rompa med.

Alle her i huset har "sin" knagg med "sitt" håndkle. Egen knagg merket "Gjester".

Håndkle skiftes ved behov, ellers til hver helg.

Her tenker jeg på håndklær for vask av hendene, før mat o.l.

Dusjhåndklær: Enig i Maddens innlegg, som kommer etter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke lukt av håndklær om du bruker dem to ganger!!! Greit det argumentet med hudceller og bakterier, men ærlig talt..såfremt du ikke dusjer en gang i uka eller sjeldnere så tror jeg ikke det vil være noe stort problem!!!

Jeg har iallefall ikke merket verken lukt eller annet på våre håndklær, og vi bruker dem to ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir (etter min erfaring i hvert fall) ikke lukt av et håndkle selv om det brukes flere ganger, så sant det får tørke skikkelig. Jeg pleier å henge opp mitt over åpningen i dusjkabinettet og passer på at det er godt strukket ut, da er det både blitt tørt og godt til neste bruk og lukter ikke noe spesielt etter en ukes bruk. Slenger du et klissvått håndkle i et hjørne og lar det ligge der i timesvis blir det jo noe helt annet..... Mange våte håndklær som henger tett i tett på et fuktig baderom er vel kanskje heller ikke noe særlig .... Så det er vel litt avhengig av hva man får plass til å tørke, kanskje?

Marcia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...