Gå til innhold

Engler blant oss

Anbefalte innlegg

Gjest Anarkist
Skrevet

Hei folkens, for noen dager siden gikk jeg nedover Karl Johansgate, da jeg så en etnisk norsk kvinne komme ut av Deli Delucas med en sjokolade og kaffe i hånden, som hun ga til en tygger. Jeg ble veldig rørt av den hendelsen, og syns hvor vakker person hun var som gjorde en så god handling. Ofte ser jeg nordmenn spytte på de stakkars tyggerne fra Romania, men denne engelen hadde et smil på ansiktet mens hun utførte den gode handlingen.

Nylig leste jeg følgende artikkel, om en pakistaner som etablerte skole i Pakistan for jenter. Syns at han også var en engel.

https://www.nrk.no/ho/xl/_-eg-eig-framtida-mi-1.12963272

Håper vi alle får mulighet til å utføre slike handlinger, som kommer til nytte for andre mennesker selv etter at vi har forlatt denne jorden.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Anarkist skrev:

Hei folkens, for noen dager siden gikk jeg nedover Karl Johansgate, da jeg så en etnisk norsk kvinne komme ut av Deli Delucas med en sjokolade og kaffe i hånden, som hun ga til en tygger. Jeg ble veldig rørt av den hendelsen, og syns hvor vakker person hun var som gjorde en så god handling. Ofte ser jeg nordmenn spytte på de stakkars tyggerne fra Romania, men denne engelen hadde et smil på ansiktet mens hun utførte den gode handlingen.

Nylig leste jeg følgende artikkel, om en pakistaner som etablerte skole i Pakistan for jenter. Syns at han også var en engel.

Håper vi alle får mulighet til å utføre slike handlinger, som kommer til nytte for andre mennesker selv etter at vi har forlatt denne jorden.

Ah, så de er tyggere, altså de vil ha noe å tygge på!! Det ante jeg virkelig ikke. Mitt inntrykk har nemlig vært at de kun er ute etter penger, og at forsøk på å gi dem mat gjør dem dritsure. 

Anonymkode: a22f3...84b

• Liker 4
Skrevet

Det å anta at folk liker kaffe er en uting! 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Silfen skrev:

Det å anta at folk liker kaffe er en uting! 

Det var da veldig surmaga. Kaffe gjør godt i en kropp. Det burde da en doctor vite.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, så de er tyggere, altså de vil ha noe å tygge på!! Det ante jeg virkelig ikke. Mitt inntrykk har nemlig vært at de kun er ute etter penger, og at forsøk på å gi dem mat gjør dem dritsure. 

En Anarkist skriver vel som han vil. Jg tppr d skjnte hv sm vr mnt? Det gjelder å gjerne bruke hjernen.

24 minutter siden, Anarkist skrev:

Hyggelig innlegg. Bra med positive folk!

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, stan skrev:

En Anarkist skriver vel som han vil. Jg tppr d skjnte hv sm vr mnt? Det gjelder å gjerne bruke hjernen.

Og humor er en fin bil? :ler: 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og humor er en fin bil? :ler: 

Morgenkåpe er for muttern og Ibsen er forfattern. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, stan skrev:

Morgenkåpe er for muttern og Ibsen er forfattern. 

Den skjønte jeg ikke....

Anonymkode: 684ce...a70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...