AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Ville dere automatisk tenke det dersom kjæresten var i et forhold under 1/2 år før deg? Anonymkode: 97d47...3d8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Jeg ville mistenkt det, og derfor vært litt forsiktig med å involvere meg. Men samtidig så var jeg i et forhold to måneder før jeg traff min nåværende kjæreste. Han er ikke en rebound for meg, for jeg var ferdig i lang tid før bruddet. Anonymkode: 68067...e02 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Under et halvt år? Nei, virkelig ikke. Jeg kommer meg videre på 6 mnd, og de fleste menn jeg kjenner gjør i hvert fall det. Dersom det er snakk noen uker er jeg mer skeptisk. Og selvsagt dersom han er den som ble dumpet. Hvis han var den som slo opp bryr jeg meg ikke. Anonymkode: df6f5...4f3
HomelessIcecream Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 For meg er heller et tegn hvis en person prøver for hardt å bli sammen med deg. De er helt desperate etter å komme seg over eksen/gjøre eksen sjalu, at de ikke bryr seg om å bli kjent med deg engang, de vil bare føle seg bra igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Flere tegn man kan lete etter?😃 Anonymkode: 97d47...3d8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere tegn man kan lete etter?😃 Anonymkode: 97d47...3d8 Er du usikker på at du er en rebound? Har han fortsatt konatkt med eksen, og evt hvilken kontakt? Hvem avsluttet forholdet? Føler du at han ikke er helt into you? Har du opplevd noe som tyder på at du er en rebound? Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: edccc...9f8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Hvor lenge var han med eksen? 6 mnd er lenge hvis de var sammen i 3 md men kort hvis de var sammen i ti år. For eksempel. Anonymkode: 54298...ad3 1
Mammabamma Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Sammenligner han/hun deg med eksen og snakker til stadighet om eksen så er vedkommende ikke ferdig med eksen.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #9 Skrevet 7. juni 2016 Tror ikke det er noen vldig faste tegn å gå etter, og hvor lang tid det tar å bl ferdi med en x kommer an på mye forskjellig.hvor langt forholdet var, hvem som slo opp og hvorfor osv. men hvis vedkommende virker nølende med å forplikte seg i et nytt forhold selv etter at dere ha datet en god stund så kan det ære et tegn. men også det motsatte, om vedkommende er veldig ivrig på t nytt forhold kort tid etter å ha avsluttetet langt forhold. Uansettmener jeg at for å i det heletatt snakke om rebound så skal det forrige forholdet vart langt mer enn noen månder. her snakkr vi år. Anonymkode: 9aa9d...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #10 Skrevet 7. juni 2016 Det finnes dessverre ikke noe 100% klart svar på dette. Men det er noen sikre tegn på at man er rebound, hvor man i svært få tilfeller ikke skulle være det. 1. Om han snakker mye om eksen og sammenligner dere 2. Om det er kort tid siden brudd og vedkommende fortsatt har kjærlighetssorg. 3. Om vedkommende baksnakker eksen (merk: med mindre vi snakker om psykisk/fysisk vold, utroskap, så er han garantert ikke over vedkommende hvis han føler behov for å snakke om henne). Merk deg også hvordan vedkommende snakker om eksen sin uten å verbalisere; det finnes også en stille stemme og vi mennesker kommuniserer med flere redskap enn det verbale. 4. En rebound er som regel kortvarig, ikke langvarig. Om han investerer i deg i lengere tid så er du nok ikke en rebound. Anonymkode: 30897...ba7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #11 Skrevet 7. juni 2016 Om han ble dumpet, er jo sjansen der. Enten det har gått noen uker, et halvår eller mer. Hvis han dumpet, eller de var enige om at brudd var best, er det mindre sannsynlig at han har en rebound. Om han snakker en del om eksen, gjerne negativt. Om han ikke er så interessert i å introdusere deg for familien sin. Jeg tror en del forhold starter som rebound, men så blir det et ordentlig forhold etter hvert. Anonymkode: 0614f...0b9
Nanami Skrevet 7. juni 2016 #12 Skrevet 7. juni 2016 Jeg tror også det ligger noe i at en del forhold starter med rebound, men så utvikler det seg til noe mer. Man sier jo ofte at den beste måten å komme seg over noen på, er å treffe en ny. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #13 Skrevet 7. juni 2016 Tror dama til eksen er en rebound. Flytter inn 3 mnd etter bruddet vårt... Og han skriver til meg at han elsker meg. Anonymkode: 6ad63...9fa
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #14 Skrevet 7. juni 2016 Han har vært sammen med eksen i 8 år. De ble enige om å avslutte det. Ingen barn inne i bildet. Han har ikke nevnt eksen med et eneste ord til meg. Jeg er likevel usikker på om det er for tidlig, og kjenner at jeg holder tilbake egne følelser i frykt for at han skal se på meg som en rebound. TS Anonymkode: 97d47...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå