Gjest GT-R Skrevet 8. juni 2016 #41 Skrevet 8. juni 2016 Den 6.6.2016 at 0.23, Silfen skrev: Jean Paul. Når den er på en mann som kler den så er den til å skli av stolen for... Mener du den sjøgrønne flaska som er formet som en mann?
Silfen Skrevet 8. juni 2016 #42 Skrevet 8. juni 2016 8 minutter siden, supra skrev: Mener du den sjøgrønne flaska som er formet som en mann? Jeg tror den jeg liker best ikke er den grønne, men jeg kan ikke si helt sikkert siden jeg er veldig flink til å blande slike ting.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #43 Skrevet 8. juni 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kommer dere med tips til parfymer når det er aftershave han etterspør? Sånt som skal klæsjes i ansiktet etter barberingen. Ingen jeg vet om som har parfyme i ansiktet. Anonymkode: aff04...331 Fordi som uerfaren så er det vanlig å blande slike begreper, og utfra helheten valgte jeg derfor å tolke det dithen at det TS egentlig ønsket var en EDT/EDP.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #44 Skrevet 8. juni 2016 19 minutter siden, Silfen skrev: Jeg tror den jeg liker best ikke er den grønne, men jeg kan ikke si helt sikkert siden jeg er veldig flink til å blande slike ting. Det er nok den originale. Det er ihvertfall den som raskt ble kjent som en ladykiller da den kom i sin tid. Den ble regnet som veldig original i forhold til andre herreparfymer fra samme tidsepoke. http://www.fragrantica.com/perfume/Jean-Paul-Gaultier/Le-Male-430.html
Gjest GT-R Skrevet 8. juni 2016 #45 Skrevet 8. juni 2016 24 minutter siden, Silfen skrev: Jeg tror den jeg liker best ikke er den grønne, men jeg kan ikke si helt sikkert siden jeg er veldig flink til å blande slike ting. Samme her. Den som ser ut som en mann lukter hvertfall veldig godt  Spoiler
Silfen Skrevet 8. juni 2016 #46 Skrevet 8. juni 2016 5 minutter siden, supra skrev: Samme her. Den som ser ut som en mann lukter hvertfall veldig godt  Vis skjult innhold Det er flere som ser ut som en mann, derfor jeg blander.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #47 Skrevet 8. juni 2016 Tommy fra Tommy Hilfiger! Anonymkode: 70ed4...93e
Gjest PseudonymBruker Skrevet 8. juni 2016 #48 Skrevet 8. juni 2016 12 minutter siden, Silfen skrev: Det er flere som ser ut som en mann, derfor jeg blander. Forståelig. Le Male ble en melkeku for Jean Paul Gaultier, og for å tjene mest mulig har de sluppet en haug med flankere i forskjellige farger siden den originale kom i 1995 og helt fram til dags dato. Den nyeste heter Ultra Male.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå