AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Kjære nordmenn, jeg ønsker dere en riktig god ramadan. Lykke til med fastingen. Det er en hellig måned, og jeg håper dere får mulighet til å rense deres sjel og kropp med fasting fra soloppgangen til solnedgangen. Les mer om Ramadan på følgende link: https://no.wikipedia.org/wiki/Ramadan Litt fra norsk media: https://www.nrk.no/buskerud/ramadan-til-ettertanke-og-glede-1.12983618 Anonymkode: 405d9...5fe 2
stan Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Takk for det, og god ramadan til deg og. Siden min Gud sa at det ikke er det som går inn munnen man blir uren av, men det som kommer ut, har jeg tenkt å kose meg og grille noen saftige svinesteker og hygge meg med et glass vin under parasollen. Kanskje sender jeg en tanke til mine muslimske venner som må vente til solen går ned. Og det gjør den ikke, det er midnattsol. Les gjerne mer her: http://www.bibel.no/Nettbibelen? 11
Gjest Tom/Loki Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 For noe tull, vi er IKKE et muslimsk land.
ops2 Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Takk for det. Jeg holder meg til mitt ateistiske liv, men ønsker deg en åndelig og spirituell ramadan. Hver sitt liv... og ingen skal påtvinge noen et annet livvsyn. Religion og stat skal for alltid være adskilt i Norge. 5
Nordvesta Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Tråden ryddet for avsporing og flyttes til underforum for religion Nordvesta, mod.
chouette Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Skjer ikke. Men god "feiring" til dere som praktiserer 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #7 Skrevet 7. juni 2016 21 timer siden, toothfairy skrev: Skjer ikke. Men god "feiring" til dere som praktiserer Prøv min venn, du vil klare det. Anonymkode: 405d9...5fe
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #8 Skrevet 7. juni 2016 22 timer siden, Tom/Loki skrev: For noe tull, vi er IKKE et muslimsk land. Alle som bor i dette landet, må godta at Islam er en religion som er kommet for å integrere i det norske samfunnet. Alle muslimer i Norge betaler skatt, og derfor bør norsk økonomi være tuftet på muslimenes svette. Anonymkode: 405d9...5fe
Klossmajor Skrevet 7. juni 2016 #9 Skrevet 7. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle som bor i dette landet, må godta at Islam er en religion som er kommet for å integrere i det norske samfunnet. Alle muslimer i Norge betaler skatt, og derfor bør norsk økonomi være tuftet på muslimenes svette. Anonymkode: 405d9...5fe Alle som bor i dette landet må godta at pastafarianismen er en religion som er kommet for å integreres i det norske samfunnet. Alle pastafarianister i Norge betaler skatt og derfor bør norsk økonomi være tuftet på pastafarianistenes svette. 5
Klossmajor Skrevet 7. juni 2016 #10 Skrevet 7. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv min venn, du vil klare det. Anonymkode: 405d9...5fe Minner om at faste egentlig ikke er noe nytt fenomen i Norge. Kristendommen har sin egen fastetid på 40 dager. Ramadan er bare et plagiat av jødenes og kristnes faste. Det er bare ikke vanlig å praktisere faste lenger. Vi har kommet oss videre. 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #11 Skrevet 7. juni 2016 7 minutter siden, Klossmajor skrev: Alle som bor i dette landet må godta at pastafarianismen er en religion som er kommet for å integreres i det norske samfunnet. Alle pastafarianister i Norge betaler skatt og derfor bør norsk økonomi være tuftet på pastafarianistenes svette. Vi respekterer også din religion Klossmajor, din pastafarianist. Lykke til med fasting, har hørt at dere faster i 6 mnd. Anonymkode: 405d9...5fe 1
Gjest Tom/Loki Skrevet 7. juni 2016 #12 Skrevet 7. juni 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle som bor i dette landet, må godta at Islam er en religion som er kommet for å integrere i det norske samfunnet. Alle muslimer i Norge betaler skatt, og derfor bør norsk økonomi være tuftet på muslimenes svette. Anonymkode: 405d9...5fe Nei, kommer aldri til å godta at islam skal ta over her i Norge.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #13 Skrevet 7. juni 2016 6 minutter siden, Klossmajor skrev: Minner om at faste egentlig ikke er noe nytt fenomen i Norge. Kristendommen har sin egen fastetid på 40 dager. Ramadan er bare et plagiat av jødenes og kristnes faste. Det er bare ikke vanlig å praktisere faste lenger. Vi har kommet oss videre. Minner om at du er ikke noe nytt fenomen i Norge. Vi har nok av sånne som deg i dette landet, ene kompisen din er buret inn for livstid. En som spredte islamofobi og drepte 70 uskyldige ungdommer. Anonymkode: 405d9...5fe 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #14 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, Tom/Loki skrev: Nei, kommer aldri til å godta at islam skal ta over her i Norge. Det er dømt til å skje, bare sitt og vent og se fellesrommet på TV når du havner i gamlehjem. Anonymkode: 405d9...5fe
Klossmajor Skrevet 7. juni 2016 #15 Skrevet 7. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi respekterer også din religion Klossmajor, din pastafarianist. Lykke til med fasting, har hørt at dere faster i 6 mnd. Anonymkode: 405d9...5fe Stråmann
Klossmajor Skrevet 7. juni 2016 #16 Skrevet 7. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minner om at du er ikke noe nytt fenomen i Norge. Vi har nok av sånne som deg i dette landet, ene kompisen din er buret inn for livstid. En som spredte islamofobi og drepte 70 uskyldige ungdommer. Anonymkode: 405d9...5fe Stråmann. 1
Gjest Tom/Loki Skrevet 7. juni 2016 #17 Skrevet 7. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minner om at du er ikke noe nytt fenomen i Norge. Vi har nok av sånne som deg i dette landet, ene kompisen din er buret inn for livstid. En som spredte islamofobi og drepte 70 uskyldige ungdommer. Anonymkode: 405d9...5fe ABB har ingenting med denne tråden å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #19 Skrevet 7. juni 2016 23 timer siden, Tom/Loki skrev: For noe tull, vi er IKKE et muslimsk land. Jo, det er vi😉 Endelig! Anonymkode: 63df0...6b4
makkapakka Skrevet 7. juni 2016 #20 Skrevet 7. juni 2016 faste burde innføres til alle overvektige i Norge. For ordensskyld bør fasten være i sommerhalvåret og de som skal være på dette må reise til Nordnorge i denne perioden. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå