Gå til innhold

Filmer man ikke husker navnet på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppretter vel denne litt for min egen del, men om vi kan hjelpe hverandre er jo det bra! Beskriv en film du absolutt ikke husker navnet på og muligens kan noe hjelpe.

Selv er jeg usikker på om jeg har drømt dette, men det er et par filmer jeg husker litt fra, men ikke tittel på i det hele tatt.

Film en: Kanskje ikke en hel film, men en tegnefilm-snutt eller to. Den ene handler om brannsikkerhet. En far kjøper tv-spill til sine to barn og de glemmer å slå av konsollen før de legger seg. Guttungen tar bare spillet ut av konsollen. Brann oppstår. Jeg husker jeg så dette da jeg var veldig liten, typ 6-7, men kan ikke huske hvor det er fra. Sikkert en VHS vi hadde med masse forskjellig tatt opp.

Film to: Muligens spoiler, men jeg tror det er en ungdomsfilm jeg så for noen år siden. Det er ei jente (tenåring?) som får barn, men ungen dør dessverre rett etter fødselen. Hun får besøk av ei venninne som holder babyen en liten stund før hun går ut igjen fordi hun er lei seg, forståelig nok. Venninnen som er på besøk er hovedpersonen.

Jeg håper det er flere enn meg som irriterer seg grenseløst når de ikke husker navn på diverse ting, for det plager meg sterkt noen ganger at jeg ikke kommer på disse.

Anonymkode: 7004e...8d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...