AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Feks om du finner facebook til en person du er litt fan av. Ingen stor kjendis eller slikt, men har en tilhengerskare på noen og førtitusen. Du gir utrykk for å være fan og deler noen tanker og får ikke noe spesielt respons på det. Ingen svar men ser det er lest. Så etter en tid stiller du et spm om pers kan se på din facebook med tegninger og si hva h*n syns og får et enormt frekt svar tilbake om at h*n IKKE HAR TID med store bokstaver og blir bedt om å ikke skrive mer. Ga svar på tiltale og sa at det var utrolig dårlig å svare så frekt. Er ikke det utrolig frekt og uhøflig? Hva skjer med høflige svar fra pers? Pers blir sett opp til av så mange og alle trur h*n er snill og grei. Jeg satt og gråt av svaret, det var så frekt og uventet. Følte meg skikkelig dum som så opp til pers. Har noen opplevd det samme? Hva skjer egentl? Høy på pæra syndr? Anonymkode: 44550...bdf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Dersom man er litt halv-kjent, så får man kanskje kommentarer / spørsmål ganske ofte fra en del tilhengere / fans. Kanskje h*n begynner å bli temmelig lei av å svare på alle mulige slags spørsmål, og komme med kommentarer til alle og enhver? Anonymkode: 2d8ce...5ec 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Kanskje hn var lei av å bli satt i bås som snill og grei. For hn er det kanskje ikke, overhodet. Hn var bare ærlig, både med deg (sa hn ikke hadde tid) og med hvordan hn var i virkeligheten (uhøflig). Anonymkode: ed673...c3d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 Haha, slutt å plage fremmende mennesker Anonymkode: 8e94b...efe 12
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Sånn er livet bare, rett og slett, noen er høflige mens andre ikke er det. Jeg husker jeg skrev inn til ei kjent norsk blogger, som blogger om hudpleie, hun er helt rå på dette feltet, og jeg hadde et spørsmål om en øyekrem. Fikk et utrolig frekt svar. Ser at dersom noen stiller et spørsmål hun har fått før, så blir hun utrolig grinete. Jeg ble ikke lei meg, gadd ikke la hun ødelegge dagen min, hun bare er sånn som person. Fort sur. Men siden hun er så flink på sitt felt, så leser jeg fortsatt bloggen hennes. Så,- ikke ta det personlig når h*n svarte deg frekt på facebook, h*n er sikkert bare lei av stor pågang på siden sin. Anonymkode: 8ed9a...3cb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Fire meldinger og så slikt frekt svar. Jeg syns pers var skikkelig uhøflig uansett hvorfor. Til sammenligning har jeg hatt kontakt med en mye større kjendis (verdenskjent) som var både høflig og hyggelig tvers igjennom. Jeg syns den mindre kjente oppførte seg som en virkelig dårlig pers. Anonymkode: 44550...bdf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom man er litt halv-kjent, så får man kanskje kommentarer / spørsmål ganske ofte fra en del tilhengere / fans. Kanskje h*n begynner å bli temmelig lei av å svare på alle mulige slags spørsmål, og komme med kommentarer til alle og enhver? Anonymkode: 2d8ce...5ec Rett å behandle høflige henv fra fans dårlig pga det? Syns det er dårl pers oppførsel. Anonymkode: 44550...bdf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Er det noe som tyder på at vedkommende skulle ha interesse av å se på tegningene dine? Er personen kunstinteressert/glad i å tegne selv? Anonymkode: 0e7c2...4dc 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe som tyder på at vedkommende skulle ha interesse av å se på tegningene dine? Er personen kunstinteressert/glad i å tegne selv? Anonymkode: 0e7c2...4dc Det synes jeg er irrelevant, for om vedkommende brydde seg katta om tegningene hennes, så kan man svare høflig, det er vel hele poenget, sånn jeg ser det. Anonymkode: 8ed9a...3cb 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Feks om du finner facebook til en person du er litt fan av. Ingen stor kjendis eller slikt, men har en tilhengerskare på noen og førtitusen. Du gir utrykk for å være fan og deler noen tanker og får ikke noe spesielt respons på det. Ingen svar men ser det er lest. Så etter en tid stiller du et spm om pers kan se på din facebook med tegninger og si hva h*n syns og får et enormt frekt svar tilbake om at h*n IKKE HAR TID med store bokstaver og blir bedt om å ikke skrive mer. Ga svar på tiltale og sa at det var utrolig dårlig å svare så frekt. Er ikke det utrolig frekt og uhøflig? Hva skjer med høflige svar fra pers? Pers blir sett opp til av så mange og alle trur h*n er snill og grei. Jeg satt og gråt av svaret, det var så frekt og uventet. Følte meg skikkelig dum som så opp til pers. Har noen opplevd det samme? Hva skjer egentl? Høy på pæra syndr? Anonymkode: 44550...bdf 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fire meldinger og så slikt frekt svar. Jeg syns pers var skikkelig uhøflig uansett hvorfor. Til sammenligning har jeg hatt kontakt med en mye større kjendis (verdenskjent) som var både høflig og hyggelig tvers igjennom. Jeg syns den mindre kjente oppførte seg som en virkelig dårlig pers. Anonymkode: 44550...bdf 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rett å behandle høflige henv fra fans dårlig pga det? Syns det er dårl pers oppførsel. Anonymkode: 44550...bdf Jeg skjønner ikke helt svarene dine og ikke helt problemstillingen. Jeg må si at jeg tenker litt som AB over meg om at du troller. Anonymkode: 0ca1a...889
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe som tyder på at vedkommende skulle ha interesse av å se på tegningene dine? Er personen kunstinteressert/glad i å tegne selv? Anonymkode: 0e7c2...4dc Tegner popart. Anonymkode: 44550...bdf
chouette Skrevet 6. juni 2016 #12 Skrevet 6. juni 2016 Antar at denne personen er kunster i en aller annen grad? Hvis ja, responsen er frekk. Hadde kostet vedkommende vesentlig mindre å la være å svare. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #13 Skrevet 6. juni 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det synes jeg er irrelevant, for om vedkommende brydde seg katta om tegningene hennes, så kan man svare høflig, det er vel hele poenget, sånn jeg ser det. Anonymkode: 8ed9a...3cb Takk det mener jeg og. Anonymkode: 44550...bdf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #14 Skrevet 6. juni 2016 3 minutter siden, toothfairy skrev: Antar at denne personen er kunster i en aller annen grad? Hvis ja, responsen er frekk. Hadde kostet vedkommende vesentlig mindre å la være å svare. Ja pers tegner popart. Anonymkode: 44550...bdf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #15 Skrevet 6. juni 2016 Syntes det er unødvendig å være frekk uansett hvem man er, med mindre noen er frekk mot deg først. Når det er sagt får kjente personer gjerne svært mange spørsmål om det ene og det andre så jeg kan forstå at de blir oppgitt. Avsenderen av et spørsmål eller en liten tekst bør ta hintet når man ikke får respons/svar på det første man sender, man behøver da ikke spørre og grave ennå mer. Får man ikke respons på det første så er ikke personen det gjelder særlig interessert i å ha kontakt med deg, enkelt og greit. Så da dropper man å sende flere spørsmål. Anonymkode: dabd4...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #16 Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sånn er livet bare, rett og slett, noen er høflige mens andre ikke er det. Jeg husker jeg skrev inn til ei kjent norsk blogger, som blogger om hudpleie, hun er helt rå på dette feltet, og jeg hadde et spørsmål om en øyekrem. Fikk et utrolig frekt svar. Ser at dersom noen stiller et spørsmål hun har fått før, så blir hun utrolig grinete. Jeg ble ikke lei meg, gadd ikke la hun ødelegge dagen min, hun bare er sånn som person. Fort sur. Men siden hun er så flink på sitt felt, så leser jeg fortsatt bloggen hennes. Så,- ikke ta det personlig når h*n svarte deg frekt på facebook, h*n er sikkert bare lei av stor pågang på siden sin. Anonymkode: 8ed9a...3cb Jeg skrev en gang et spørsmål om interiør til Camilla som driver Villa Paprika bloggen, og fikk et så spydig svar tilbake. Jeg lurte på noe helt ok om interiør, aldeles ikke noe vondt ment eller frekt. Trodde hun var glad for å få dele litt kunnskap. Jeg ble faktisk litt lei meg.... Men er jo enig med deg, man må prøve å ikke ta det personlig. De er ikke så sprudlende og vennlige som de vil vi skal tro. Anonymkode: 6b62c...05c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #17 Skrevet 6. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fire meldinger og så slikt frekt svar. Jeg syns pers var skikkelig uhøflig uansett hvorfor. Til sammenligning har jeg hatt kontakt med en mye større kjendis (verdenskjent) som var både høflig og hyggelig tvers igjennom. Jeg syns den mindre kjente oppførte seg som en virkelig dårlig pers. Anonymkode: 44550...bdf Hvis jeg forstår deg rett har du sendt 4 meldinger til personen uten å få svar. Personen ble sikker lei, for du er ikke den eneste som sender meldinger, og i tillegg maser du. Å si at man ikke har tid er jo ikke uhøflig synes jeg. Og den som er en verdenskjent kjendis har nok folk som jobber for seg og svarer til fans som sender meldinger. Anonymkode: 025e4...4dd 2
Mynona Skrevet 6. juni 2016 #18 Skrevet 6. juni 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #19 Skrevet 6. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg forstår deg rett har du sendt 4 meldinger til personen uten å få svar. Personen ble sikker lei, for du er ikke den eneste som sender meldinger, og i tillegg maser du. Å si at man ikke har tid er jo ikke uhøflig synes jeg. Og den som er en verdenskjent kjendis har nok folk som jobber for seg og svarer til fans som sender meldinger. Anonymkode: 025e4...4dd Nei, hun sm er verdenskjent styre me det selv. For å ha bena på jorda sm hun sa. Jg var bare heldig sm fikk svar. Anonymkode: 44550...bdf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #20 Skrevet 6. juni 2016 I mitt yrke møter jeg svært mange kjendiser fra hele verden og er det en ting jeg har lært, så er det å la de være i fred. Det er flere av de jeg møter som jeg gjerne skulle sendt en mld til, men hvilken interesse skulle de ha av det? Derfor lar jeg de være. Anonymkode: 3f767...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå