Gå til innhold

Orange is the New Black sesong 4

Anbefalte innlegg

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tenkt til å se den en gang til jeg og :fnise:

Tror de sa i den nestsiste eller siste episoden at Poussey satt inne for narkotika. Og tipper egentlig det gjelder ganske mange av dem. Sikkert Ruiz og, men det har ikke kommet klart frem hva hun satt i fengsel for (bare gjetter fordi hun hadde en sokk full av penger hjemme, lukter dop-penger :P ). Synes forresten det var veldig spennende å få mer bakgrunnsstoff på crazy eyes også! Hvis det vi fikk se er grunnen til at hun sitter i fengsel, så burde hun helt klart fått mental hjelp istedenfor, men jeg liker at hun er der da :) 

Anonymkode: 0ceb1...dbb

Ja, og definitivt Lolly også, men det får hun jo nå. Er litt spent på hvordan det går med Aleida, men tipper hun kommer tilbake igrunnen. Veldig klipt at det er et år til vi får se fortsettelsen :icon_frown:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så hjerteskjærende vondt med Crazy Eyes som kun prøvde å få seg en venn. Den tristeste episodenså langt. :grine:

Anonymkode: b31a4...4a6

• Liker 3
Skrevet

Shiiiit! Ble nettopp ferdig med siste episode! For en sesong! :bond:

Jeg som hadde et total girl crush on Poussey! Og jeg blei skikkelig glad i Lolly! Og hvordan crazy ble behandla! :grine: Og så Daya i slutten! :sjokk: 

Denne sesongen var syyykt bra, men samtidig gjorde den meg skikkelig forbanna. De helvetes vaktene fortjener å brenne! :rasende:  

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ble ferdig med sesongen i går, og herregud for en sesong! Definitivt den beste så langt, det var mye humor, men også ting som gjorde en skikkelig sint. Disse vaktene altså ... blir så forbanna på dem! Og så trist med Poussey, det var et hjerteskjærende øyeblikk, spesielt da Taystee la seg ned ved siden av henne på gulvet. Huffameg, gråt litt da ja :grine: Må jo si jeg syntes synd på Bayley også da, stakkar. 

Veldig trist med Poussey altså, men også fint å se at hun hadde det fint i tilbakeblikket i siste episode. Samtidig så skjedde det så mye annet, og det var mange artige øyeblikk også. Ble ganske glad i Lolly, og syntes synd på henne. Og Haley som endte opp der han gjorde... fy søren for en sesong altså!! 

Men, jeg vet ikke om jeg er den eneste, men ... jeg skulle ønske Crazy Eyes fikk mentalhjelp hun også, så vi slapp henne litt. Blir litt lei henne jeg :unsure:

Er i hvert fall veldig spent på hva som skjer - med vaktene, Diaz, i det hele tatt... og HERREGUD for en slutt!!! Daya med pistolen og alt mulig :sjokkert:Det blir altfor lenge å vente på sesong 5....... 

Endret av letterbomb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, letterbomb skrev:

Ble ferdig med sesongen i går, og herregud for en sesong! Definitivt den beste så langt, det var mye humor, men også ting som gjorde en skikkelig sint. Disse vaktene altså ... blir så forbanna på dem! Og så trist med Poussey, det var et hjerteskjærende øyeblikk, spesielt da Taystee la seg ned ved siden av henne på gulvet. Huffameg, gråt litt da ja :grine: Må jo si jeg syntes synd på Bayley også da, stakkar. 

Veldig trist med Poussey altså, men også fint å se at hun hadde det fint i tilbakeblikket i siste episode. Samtidig så skjedde det så mye annet, og det var mange artige øyeblikk også. Ble ganske glad i Lolly, og syntes synd på henne. Og Haley som endte opp der han gjorde... fy søren for en sesong altså!! 

Men, jeg vet ikke om jeg er den eneste, men ... jeg skulle ønske Crazy Eyes fikk mentalhjelp hun også, så vi slapp henne litt. Blir litt lei henne jeg :unsure:

Er i hvert fall veldig spent på hva som skjer - med vaktene, Diaz, i det hele tatt... og HERREGUD for en slutt!!! Daya med pistolen og alt mulig :sjokkert:Det blir altfor lenge å vente på sesong 5....... 

ENIG. Absolutt en fargerik person å ha i serien i en sesong eller to, men etter fire sesonger er det på en måte nok. Nå vet vi også hva hun sitter inne for. Dritt lei Warren. 

Anonymkode: 2055f...20c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke folk som sier Piper er lite med i denne sesongen. Er på episode 5 og hun er jo med i hver episode. Kjenner jeg er litt lei og ikke like beigreistret over denne sesongen som jeg ser flere på nettet er.

Anonymkode: 86419...c70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg HATER vaktene. Redd de kommer til å gjøre mye skade.

• Liker 1
Skrevet
Den 6.7.2016 at 23.50, AnonymBruker skrev:

ENIG. Absolutt en fargerik person å ha i serien i en sesong eller to, men etter fire sesonger er det på en måte nok. Nå vet vi også hva hun sitter inne for. Dritt lei Warren. 

Anonymkode: 2055f...20c

Åh, så godt å høre! Ja, har vært fint å ha henne med så langt, men i denne sesongen kjente jeg at det ble nok. Ble bare irriterende når hun absolutt ville kjenne hvordan det var å ikke kunne puste blant annet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, letterbomb skrev:

Åh, så godt å høre! Ja, har vært fint å ha henne med så langt, men i denne sesongen kjente jeg at det ble nok. Ble bare irriterende når hun absolutt ville kjenne hvordan det var å ikke kunne puste blant annet. 

Synes heller ikke hun bidrar spesielt til serien lengre.. Er også lei alt fokuset på Piper.

Skrevet (endret)

Har ikke sett sesongen ferdig enda, får ikke tid;)

Tørr nesten ikke å lese her heller, vil jo ikke få spoilet alt.

Syns de første episodene i sesong 4 var mer morsomme enn de andre sesongene... Men de siste skal være så triste da?

Endret av Bond
Innlegget endret for reklame. Bond, forumansvarlig
AnonymBruker
Skrevet

Hater vaktene mer enn noe annet. Verste idéen noensinne var å få inn de sadisitiske idiotene.

• Liker 1
Skrevet

Ble ferdig med alle episodene igår. Endelig. Nestsiste episode var sååå spennende og bra. Gledet meg skikkelig til siste episode og hadde høye forventninger. Men ble litt skuffet. Siste episode tok sååååå lang tid før den kom til poenget. Men slutten - utrolig bra!! Gleder meg til neste sesong!!

Skrevet

da har jeg også sett ferdig. kjempebra sesong og veldig trist på slutten. Poussey var favorittkarakteren min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...