AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Kristiansand er Norges styggeste by Anonymkode: f5aff...a0a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Hvorfor det? Jeg har bare vært der to ganger, men jeg synes da ikke det. Anonymkode: d25b9...075 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Hvorfor det? Jeg som har lyst til å flytte dit. Anonymkode: c6eac...8ac 2
Anglofil Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 (endret) Da lurer jeg på hvor i Kristiansand du har oppholdt deg. Selv om jeg er Oslo-jente og elsker Oslo må jeg si at Kristiansand er en utrolig flott og nydelig by. Etter selv å ha bodd der i fire år er dette en by jeg virkelig har blitt glad i. Å si f.eks at Posebyen er stygg er for meg bare merkelig. Kristiansand er jo fantastisk sjarmerende og koselig. Mvh Yvonne Endret 5. juni 2016 av Yvonne 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Et øyeblikk siden, Yvonne skrev: Da lurer jeg på hvor i Kristiansand du har oppholdt deg. Selv om jeg er Oslo-jente og elsker Oslo, og dermed kanskje har en tendens til å sammenligne byer mot Oslo, må jeg si at Kristiansand er en utrolig flott og nydelig by. Etter selv å ha bodd der i fire år er dette en by som virkelig bare er sjarmerende og flott. Å si f.eks at Posebyen er stygg er for meg bare merkelig. Kristiansand er jo fantastisk sjarmerende og koselig. Mvh Yvonne Hovedsakelig Kvadraturen Anonymkode: f5aff...a0a
Anglofil Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hovedsakelig Kvadraturen Anonymkode: f5aff...a0a Da fatter jeg ikke hvordan det er mulig at man kan kalle Kristiansand for Norges styggeste by. Da har vi ganske vidt forskjellige oppfatninger av hva som er stygt eller ikke. Det er jo utrolig sjarmende å vandre rundt i Kvadraturen, spesielt i Posebyen, som er en del av Kvadraturen. Det er Nord-Europas lengste sammenhengende trehusbebyggelse. For meg blir det absurd å kalle det stygt. Men men, hver sin smak. Mvh Yvonne 3
Purple Basil Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hovedsakelig Kvadraturen Anonymkode: f5aff...a0a Hvor i Kvadraturen? Posebyen ligger i Kvadraturen og er et utrolig flott nabolag. Ja da, VGS som ligger rett ved er skitstygg men det finnes da flere sjarmerende områder her og der.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 Et øyeblikk siden, Purple Basil skrev: Hvor i Kvadraturen? Posebyen ligger i Kvadraturen og er et utrolig flott nabolag. Ja da, VGS som ligger rett ved er skitstygg men det finnes da flere sjarmerende områder her og der. Markens gate Anonymkode: f5aff...a0a
Purple Basil Skrevet 5. juni 2016 #10 Skrevet 5. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Markens gate Anonymkode: f5aff...a0a Markens er da ikke så ille. Det var selvsagt bedre før de bygget de stygge moderne bygningene, og ikke alt der er pent - men fremdeles ikke det styggeste jeg har sett.
Anglofil Skrevet 5. juni 2016 #11 Skrevet 5. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Markens gate Anonymkode: f5aff...a0a Det blir som å si at Oslo er stygg fordi man kun har vært på Oslo S eller plata. Man kan jo ikke bedømme en by uten å ha faktisk vandret litt rundt i den. Kristiansand er ganske mye mer enn Markens gate. Når det er sagt så kan jeg være enig i at deler av Markens gate kanskje ikke er like fin, men det er allikevel mange flotte bygninger i Markens. Mvh Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #12 Skrevet 5. juni 2016 Noen gang vært i Moss? Anonymkode: 063d5...811 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #13 Skrevet 5. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen gang vært i Moss? Anonymkode: 063d5...811 Jeg syns Moss er en koselig by, jeg! Hvorfor snakker vi om en by er stygg eller ikke? Jeeez Anonymkode: 9069b...7e7 1
Gjest Rose11 Skrevet 6. juni 2016 #14 Skrevet 6. juni 2016 Hvorfor er Kr.sand en så stygg by? Du kommer jo ikke med noe ordentlig svar.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #16 Skrevet 6. juni 2016 24 minutter siden, Rose11 skrev: Hvorfor er Kr.sand en så stygg by? Du kommer jo ikke med noe ordentlig svar. En grå og kjedelig by med stygge bygninger. Og en kald befolkning. Anonymkode: f5aff...a0a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #17 Skrevet 6. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: En grå og kjedelig by med stygge bygninger. Og en kald befolkning. Anonymkode: f5aff...a0a Spørs om de ikke er litt kalde mot akkurat deg som har så negativ innstilling mot byen deres og dem som bor der. Anonymkode: c6eac...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #18 Skrevet 6. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Markens gate Anonymkode: f5aff...a0a Da har du aldri vært i Oslo, hvis du syns det er stygt Anonymkode: e50d5...d0f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #19 Skrevet 6. juni 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kristiansand er Norges styggeste by Anonymkode: f5aff...a0a Kunne vært litt spennende å høre hvilken by du kommer fra samt litt mer utfyllende info som begrunner din påstand. Det lille du har nevnt i en kommentar er ikke dekkende nok. Anonymkode: ebb2c...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå