Alenia Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Du bør utdype litt mer enn "kjør på".. Needy date kan være så mangt..
fullførsetningen Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 Hvorfor er det interessant å lese om andres utilstrekkelighet/mangel på sosiale antenner? 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 For å svare på spørsmålet ditt (som ingen andre gidder) Jeg var på date for et par uker siden. Veldig bra date og hadde en del til felles. Jeg rekker så vidt å komme meg inn døra, så tikker det inn meldinger fra han. At det var en fin date, jeg var så pen, han var blitt betatt, ville møtes igjen osv. Jeg var så sulten og ville lage mat før jeg svarte. Da kommer det inn meldinger sånn typ "hvorfor svarer du ikke da? Er du sur på meg? Svar da!" Jeg svarer og det renner inn meldinger hele tiden. Det ble litt for mye altså. Svarte jeg ikke med en gang, så sendte han samme melding på FB. Svarte jeg ikke med en gang der heller, så kom meldingen "er du sur på meg? " Ufattelig slitsomt! Chill! Ikke alltid jeg kan svare umiddelbart. Sa til han at dette ikke kommer til å funke. Han sender fortsatt melding, men orker ikke å svare han. Anonymkode: 2bd12...cf4 20
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 16 timer siden, Alenia skrev: Du bør utdype litt mer enn "kjør på".. Needy date kan være så mangt.. Jeg tar som at daten var klengete /masete. Anonymkode: 2bd12...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å svare på spørsmålet ditt (som ingen andre gidder) Jeg var på date for et par uker siden. Veldig bra date og hadde en del til felles. Jeg rekker så vidt å komme meg inn døra, så tikker det inn meldinger fra han. At det var en fin date, jeg var så pen, han var blitt betatt, ville møtes igjen osv. Jeg var så sulten og ville lage mat før jeg svarte. Da kommer det inn meldinger sånn typ "hvorfor svarer du ikke da? Er du sur på meg? Svar da!" Jeg svarer og det renner inn meldinger hele tiden. Det ble litt for mye altså. Svarte jeg ikke med en gang, så sendte han samme melding på FB. Svarte jeg ikke med en gang der heller, så kom meldingen "er du sur på meg? " Ufattelig slitsomt! Chill! Ikke alltid jeg kan svare umiddelbart. Sa til han at dette ikke kommer til å funke. Han sender fortsatt melding, men orker ikke å svare han. Anonymkode: 2bd12...cf4 de hørest ut som eksen min, tilslutt måtte jeg bytte telefonnummer, han sluttet aldri det rant inn med sms Anonymkode: 09e3e...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: de hørest ut som eksen min, tilslutt måtte jeg bytte telefonnummer, han sluttet aldri det rant inn med sms Anonymkode: 09e3e...d8d Det er så ufattelig slitsomt når menn holder på sånn. Håper han tar hintet snart og slutter. Han må vel gå lei etterhvert Anonymkode: 2bd12...cf4
Gjest EpleDrue Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Hun bodde langt unna. Det var vårt første møte, husker det tok meg 9 timer en vei. Ble ganske spontan tur, dro bort, var noen timer med henne før jeg igjen satte meg bak rattet og begynte på bilturen hjem. Hun smset meg så snart hun ikke lenger kunne se bilen. Dersom jeg ikke svarte like kjapt som henne på en sms, ringte hun meg. Etter 5 timer klarte jeg endelig å si at nå måtte jeg fokusere litt på bilturen hjem, og ville slappe av med musikk. Kunne gi beskjed når jeg var kommet hjem. Slo av mobiltelefonen før jeg fikk svar fra henne. Når jeg omsider kom hjem, sliten og trøtt, hadde jeg 28 ubesvarte anrop, 51 tekstmeldinger som inneholdt "????" eller ":):):):) / :(:(:(:(". Det var siste gang jeg snakket med henne.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #9 Skrevet 6. juni 2016 Dette var ingen date, men en ekstremt "needy" fyr, så forteller likevel. Jeg var ute å spiste med en venninne det var lenge siden jeg hadde sett. Vi bestemte oss for å dra videre og ta en drink etter at vi hadde spist. Fremme på utestedet tok det ikke lang tid før en guttegjeng kom bort til oss. Han ene var på meg fra første stund. Ble altfor mye, så vi bestemt oss for å dra videre. Dum som jeg var ga jeg han nr mitt, til tross for at han satt og klådde osv, men hvorfor ikke gi han en sjanse tenkte jeg. De påfølgende dagene sendte han meldinger hver dag. Hvis jeg ikke svarte, så sendte han bare ny.. Han ringte hver kveld for å snakke også, men jeg ble sliten av alt maset så gadd nesten aldri å ta tlf. Vi hadde avtalt å møtes når vi hadde fri, siden begge jobbet mye. Det toppet seg for meg da han en kveld sendte mld å spurte om han kunne sove på sofaen min fordi han var på vors der jeg bodde, og skulle opp tidlig dagen etter så han ville ikke bli med videre til byen.. Dette spurte han om før vi i det hele tatt hadde rukket å møtes. Ble ikke noe møte med han for å si det sånn. Maken til innpåsliten fyr. Anonymkode: 646c1...760 4
Gjest Rose11 Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 Dette var heller ikke en date, men møte en fyr på byen for en srund siden.. Vi utvekslet nr og ble enige om å finne på noe til uka. Neste morgen, så våknet jeg opp til 10 meldinger fra fyren. Sendte jeg han en melding tilbake, så kom det fem fra han tilbake. Gjerne et bilde av han og han vil ha bilder av meg i retur. Senere på dagen sender han enda et bilde av seg og vil ha bilder av meg tilbake. Slitsomt. Han var også den typen som ble masete hvis jeg ikke svarte umiddelbart. Hadde ikke så lyst til å møte han igjen for å si det sånn.
Rosaboble15 Skrevet 6. juni 2016 #12 Skrevet 6. juni 2016 Møtte en fyr på treningssenteret, og vi fant etter hvert tonen. Det eneste jeg reagerte litt på var at han snakket med babystemme ganske ofte, men jeg tenkte at det bare var sånn han flørtet. Vi avtale en kino-date, og daten gikk helt greit, selv om det at han snakket med babystemme hadde begynt å bli veldig slitsomt. Etter daten vil han gjerne følge meg til døra (han kjørte meg hjem), og der la jeg han få lov til. Slipper han ikke inn, og går rett og legger meg. I løpet av natta renner det inn SMS. Han bruker kallenavn som pus, elskling og jenta mi og spør 20 ganger hva jeg gjør, om jeg er sur på ham og om vi skal møtes igjen. Om morgenen svarer jeg at jeg sov og at jeg er sender ute til jobb, men at jeg kan sende melding etter jobb. 10 minutter etter meldingen er sendt, ringer det på døra og der står han søren meg. Jeg sier at jeg ikke har tid til besøk (jeg var jo sent ute til jobb) og sender ham på dør. Kommer meg på jobb (bensinstasjon) og halvveis uti vakta kommer fyren inn. Han går bort til kassa og ber om et kyss (vi kysset ikke på daten)?! Jeg sier nei og at jeg er på jobb og derfor må gjøre jobben min. Da setter han seg bare i et hjørne og glor på meg resten av vakta (4 timer). Når vakta er ferdig spør han om vi ikke skal dra ut og spise noe. Jeg forklarer rolig at jeg synes han ble litt vel intens, og at jeg ikke vil på flere dater. Den natten ringte han over 30(!) ganger, før han plutselig dukket opp på døra. Jeg åpnet ikke, og han ble tydeligvis borte. Han sendte også ca 70 SMSer som jeg ikke svarte på, før det ble stille. 1 uke etterpå skriver jeg på facebook at jeg står fast i et spill, og spør om noen har noen tips. Da sender han melding og sier at han kan være hos meg om 10 minutter for å hjelpe til. Når han kommer viser det seg at han aldri har spilt spillet, og ikke skjønner problemstillingen i det hele tatt. Jeg forklarer at det var dette jeg trengte hjelp til, sier takk for "hjelpen" og at jeg skal legge meg. Da begynner han å hylgrine og babler om at jeg er hans store kjærlighet og at jeg ikke må avvise ham. Jeg får helt hetta og låser meg inn på do, mens han står utenfor og griner og hamrer på døra. 1 time etter dro han, og vi har ikke snakket sammen siden. Fikk noen SMSer, men de svarte jeg ikke på. 24
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #13 Skrevet 6. juni 2016 Jeg har truffet mange needy typer. Får ennå meldinger av menn jeg datet for hundre år siden. Skjønner ikke hvorfor. Anonymkode: c8172...b1b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #14 Skrevet 6. juni 2016 2 timer siden, Rosaboble15 skrev: Møtte en fyr på treningssenteret, og vi fant etter hvert tonen. Det eneste jeg reagerte litt på var at han snakket med babystemme ganske ofte, men jeg tenkte at det bare var sånn han flørtet. Vi avtale en kino-date, og daten gikk helt greit, selv om det at han snakket med babystemme hadde begynt å bli veldig slitsomt. Etter daten vil han gjerne følge meg til døra (han kjørte meg hjem), og der la jeg han få lov til. Slipper han ikke inn, og går rett og legger meg. I løpet av natta renner det inn SMS. Han bruker kallenavn som pus, elskling og jenta mi og spør 20 ganger hva jeg gjør, om jeg er sur på ham og om vi skal møtes igjen. Om morgenen svarer jeg at jeg sov og at jeg er sender ute til jobb, men at jeg kan sende melding etter jobb. 10 minutter etter meldingen er sendt, ringer det på døra og der står han søren meg. Jeg sier at jeg ikke har tid til besøk (jeg var jo sent ute til jobb) og sender ham på dør. Kommer meg på jobb (bensinstasjon) og halvveis uti vakta kommer fyren inn. Han går bort til kassa og ber om et kyss (vi kysset ikke på daten)?! Jeg sier nei og at jeg er på jobb og derfor må gjøre jobben min. Da setter han seg bare i et hjørne og glor på meg resten av vakta (4 timer). Når vakta er ferdig spør han om vi ikke skal dra ut og spise noe. Jeg forklarer rolig at jeg synes han ble litt vel intens, og at jeg ikke vil på flere dater. Den natten ringte han over 30(!) ganger, før han plutselig dukket opp på døra. Jeg åpnet ikke, og han ble tydeligvis borte. Han sendte også ca 70 SMSer som jeg ikke svarte på, før det ble stille. 1 uke etterpå skriver jeg på facebook at jeg står fast i et spill, og spør om noen har noen tips. Da sender han melding og sier at han kan være hos meg om 10 minutter for å hjelpe til. Når han kommer viser det seg at han aldri har spilt spillet, og ikke skjønner problemstillingen i det hele tatt. Jeg forklarer at det var dette jeg trengte hjelp til, sier takk for "hjelpen" og at jeg skal legge meg. Da begynner han å hylgrine og babler om at jeg er hans store kjærlighet og at jeg ikke må avvise ham. Jeg får helt hetta og låser meg inn på do, mens han står utenfor og griner og hamrer på døra. 1 time etter dro han, og vi har ikke snakket sammen siden. Fikk noen SMSer, men de svarte jeg ikke på. Holy fuck! For en fantastisk slitsom fyr da. Skjønner godt du ikke ville noe mer med han. Anonymkode: 2bd12...cf4 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #15 Skrevet 6. juni 2016 2 timer siden, Rosaboble15 skrev: Møtte en fyr på treningssenteret, og vi fant etter hvert tonen. Det eneste jeg reagerte litt på var at han snakket med babystemme ganske ofte, men jeg tenkte at det bare var sånn han flørtet. Vi avtale en kino-date, og daten gikk helt greit, selv om det at han snakket med babystemme hadde begynt å bli veldig slitsomt. Etter daten vil han gjerne følge meg til døra (han kjørte meg hjem), og der la jeg han få lov til. Slipper han ikke inn, og går rett og legger meg. I løpet av natta renner det inn SMS. Han bruker kallenavn som pus, elskling og jenta mi og spør 20 ganger hva jeg gjør, om jeg er sur på ham og om vi skal møtes igjen. Om morgenen svarer jeg at jeg sov og at jeg er sender ute til jobb, men at jeg kan sende melding etter jobb. 10 minutter etter meldingen er sendt, ringer det på døra og der står han søren meg. Jeg sier at jeg ikke har tid til besøk (jeg var jo sent ute til jobb) og sender ham på dør. Kommer meg på jobb (bensinstasjon) og halvveis uti vakta kommer fyren inn. Han går bort til kassa og ber om et kyss (vi kysset ikke på daten)?! Jeg sier nei og at jeg er på jobb og derfor må gjøre jobben min. Da setter han seg bare i et hjørne og glor på meg resten av vakta (4 timer). Når vakta er ferdig spør han om vi ikke skal dra ut og spise noe. Jeg forklarer rolig at jeg synes han ble litt vel intens, og at jeg ikke vil på flere dater. Den natten ringte han over 30(!) ganger, før han plutselig dukket opp på døra. Jeg åpnet ikke, og han ble tydeligvis borte. Han sendte også ca 70 SMSer som jeg ikke svarte på, før det ble stille. 1 uke etterpå skriver jeg på facebook at jeg står fast i et spill, og spør om noen har noen tips. Da sender han melding og sier at han kan være hos meg om 10 minutter for å hjelpe til. Når han kommer viser det seg at han aldri har spilt spillet, og ikke skjønner problemstillingen i det hele tatt. Jeg forklarer at det var dette jeg trengte hjelp til, sier takk for "hjelpen" og at jeg skal legge meg. Da begynner han å hylgrine og babler om at jeg er hans store kjærlighet og at jeg ikke må avvise ham. Jeg får helt hetta og låser meg inn på do, mens han står utenfor og griner og hamrer på døra. 1 time etter dro han, og vi har ikke snakket sammen siden. Fikk noen SMSer, men de svarte jeg ikke på. Ok, du vant hele tråden her. Anonymkode: 9d0ba...594 20
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #16 Skrevet 6. juni 2016 Jeg avtalte en gang en date med en i periferien av omgangskretsen min en gang, og han begynte umiddelbart å sende så mye sms og mailer at jeg rakk å få ham helt oppi halsen innen vi gikk ut. Anonymkode: 496e7...767
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #17 Skrevet 6. juni 2016 Møtte en fyr på fest, klina litt og dett var dett. Dagen etter sendte han meg melding om at jeg var så fantastisk, alt fra utseende til personlighet og whatnot. Jeg ble litt sjarmert i omtrent 20 minutter, frem til han spurte om han kunne ringe meg. Joa, ring i vei. Og fyren la ut i hytt og gevær om livshistorie, om alt fra tanta som hadde diabetes til hvordan Tine presset ut Synnøve Finden fra butikkhyllene - for jeg var SÅ lett å snakke med, og han kunne høre skjønnheten min bruse igjennom røret. Jeg prøvde å si at jeg måtte noe annet, men han regelrett tryglet meg om å fortsette på tråden fordi han var en "emosjonell type, og ville ikke få sove om han ikke fikk pratet med meg". Jeg var litt for høflig i mine yngre dager, så jeg lot ham holde på. 1,5 time senere gidda jeg ikke mer og la på. Han prøvde selvfølgelig å ringe meg igjen, men jeg skrev sms til ham og sa at jeg av "en eller annen grunn ikke får til å motta samtaler mer". Han beit på det, men da kom det jo sms'er i hytt og pine. Jeg svarte avvisende, og sa til slutt at jeg ikke trodde vi kom til å passe sammen og at jeg egentlig hadde noe på gang med noen andre (dette var bare tull, men jeg var ung og feig). Han svarte at det var greit, og at han var SÅ glad han hadde møtt meg, for nå hadde han fått nok tro på seg selv igjen til å ta fatt på utdannelsen som tollbetjent. Jeg våknet dagen etter til 12 ubesvarte anrop og mellom 20-30 meldinger, de 10 siste var unnskyldinger for at han hadde ringt og tekstet så mye selv om han visste jeg sov, men at han kunne ikke la være. Jeg svarte ikke. Noen dager senere fikk jeg melding fra ham hvor han innrømte at han stalket meg litt, og at han ikke kunne gi slipp på meg fordi, og jeg kødder ikke: "Du minner meg om min avdøde ekskjæreste". Hallais. Anonymkode: e873c...845 23
LeilaS Skrevet 7. juni 2016 #18 Skrevet 7. juni 2016 Får helt hetta bare av å lese historiene her. Jeg skjønner ikke at noen kan være så Needy? Forstår de ikke at de bare skremmer folk vekk og gjør det verre? Jeg var på en grillfest forrige sommer og en kompis av en venninne av meg falt pladask for meg. Neste dag hadde han funnet meg på facebook og sendte meg flere meldinger om hvor vakker jeg var og han ville be meg ut på date. Jeg var ikke så veldig interessert akkurat. Ikke min type i det hele tatt. Jeg sa jeg ikke var interessert i å date noen nå. Han får tak i nr mitt å ringer og bombarderer meg meldinger. Han ber om jeg vil ut på date med han for han var så betatt. Sa han kunne sitte å se på bilder av meg og virkelig drømme seg bort. Jeg synes det hele var super turn off og fikk han helt i vrangstrupen. Jeg sa jeg ikke var interessert, men han bare fortsatte å ringe og sende melding. Det toppet seg da han sto på parkeringsplassen på jobb! Han spør om vi skal bowle eller noe. Da måtte jeg bli krass og si nei jeg er ikke interessert! Kan du la meg være? Jeg skal hjem og slappe av. På turen hjem renner det inn meldinger fra han og jeg gadd ikke å lese de en gang. Blokkerte han overalt. Orket ikke mer mas fra han. Senere på kvelden får jeg melding fra han på facebook hvor han skrev fra profilen til en kompis Jeg sa hvis du ikke lar meg være, så ringer jeg politiet!! Da ble det tyst fra fyren. 9
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #19 Skrevet 7. juni 2016 Nr 1: Netflix and chill. Men det var ikke mye chill, for å si det sånn. Han var så intens! Han satt og sendte meg meldinger mens vi så på film... Så sa han: tihihi sjekk facebook <3 med hjerter i øynene. Måtte sende han på dør. Fikk ikke fred før jeg fikk kjæreste, fordi han hadde respekt for andre menn haha Nr 2: satt nesten oppå meg i sofaen da vi spiste og så på film. Skulle holde hender hele tiden og ble sur da jeg tok hånda mi til meg. Sendte umiddelbart melding når jeg gikk ut døra. Ntååå, du går så søtt <3 gå forsiktig hjem da <3 håper du har en fin tur hjem <3 sånn fortsatte det i et par dager før jeg sa at dette ble for mye. Da prøvde han å være overlegen og "player" og skrøyt av hvor mange tinder-matcher han hadde fått siden daten vår. Fint for deg sa jeg bare. Good bye! har også vært ute for de som skriver dikt. Anonymkode: 46aac...b0c 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #20 Skrevet 7. juni 2016 Disse eksemplene er mer psycho enn needy! Anonymkode: 609f8...ae0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå