AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Skal møte en fyr til uka som jeg har pratet litt med på nettet, og lurer på om det er vanlig å holde hender på første "date"? Han mener det, jeg er uenig. Personlig trenger jeg tid før det faller seg naturlig liksom, føler det er litt for nært så tidlig. Hva mener dere? Anonymkode: e71ec...04e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Vanlig eller uvanlig.. Det kommer helt ann på hvordan daten går, om det er full klaff eller ikke. Jeg har holdt hender på første date, og det har gått flere dater før det har vært naturlig. Sånt kan man ikke vite før man har truffet hverandre og kjent på stemningen. Anonymkode: 61fd2...167
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Ser ikke på det som vanlig at han antar dere skal holde hender. Kan selvsagt bli sånn, men er ikke vanlig å si hei, for deretter å leie hverandre. Anonymkode: 67a92...34d 1
Feyfeyhey Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 1
Ardenus Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Vel, noen har sex på første daten, så grensa på å holde hender burde vel ikke være så langt unna, noen klaffer det med, andre ikke. Hadde ikke holdt hender med noen jeg ikke hadde fått følelser for, det kan skje fort, eller tregt.
ajarRun Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Tror det kommer helt an på hvem. Med min ex-samboer så startet forholdet ved at hun overnattet, vi bare hang sammen hele dagen og gikk tur og snakket i evigheter (mest om eksene våre) og så gikk hun aldri hjem. Så vi hadde vel sex før vi holdt hender. Men med en av kjærestene mine mener vi bare holdt hender først. Og med venninner skjer det jo støtt og stadig at vi holder hender hvis vi drikker. Bare gjør det som føles naturlig.
Cambria Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Det kommer ann på stemningen. Jeg vil nå si det er like vanlig som uvanlig, siden alle føler forskjellig og alle første dater er forskjellig. Er det full klaff så kan det være naturlig. Gjør det som føles naturlig der og da Kos deg masse på date
Okapi Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 Spiller det noen rolle hva som er vanlig? Det er jo ikke som om adferden deres skal vurderes av en uavhengig komité. Gjør det dere har lyst til å gjøre. Hvis du ikke vil, så la være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå