Gå til innhold

Hva liker menn da?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

En håttere kultur er et varmere sted både hva angår temperatur og mennesketype, for eksempel latin-amerika.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg også lurer på hva en "håttere kultur" er for noe. Synes ikke det er så "hått" jeg, når gutta ikke gidder og slikke....

Slikking OG øl! da prater man.. =P

Skrevet
En håttere kultur er et varmere sted både hva angår temperatur og mennesketype' date=' for eksempel latin-amerika.[/quote']

:o :o :o

Jeg ville faktisk trodd at de ville sette pris på akkurat det, å gi jenta den nytelsen....

Og så er det så mange som sier at norske menn er kjedelige i senga kontra latinere/sydeuropeere....!!???!!!

Nei, takke meg til min heilnorske mann som blir ekstra kåt av å slikke meg og merke hvor kåt jeg blir av det!!

Gjest Anonymous
Skrevet

De er så macho der borte. Det er greit at jenter har det gøy eller godt men bare hvis det øker gøy'en eller godt'et til mannen.... :roll:

Skrevet
De er så macho der borte. Det er greit at jenter har det gøy eller godt men bare hvis det øker gøy'en eller godt'et til mannen.... :roll:

Og å slikke jenta si gjør ikke det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Og å slikke jenta si gjør ikke det?

Tydeligvis ikke.

Skrevet

Kan slutte meg til denne. Samboeren min går fullstendig bananas når han får se på meg når jeg onanerer. Eller jeg "lar" han ferske meg under en kosestund. Jeg blir jo litt ekstra kåt av det selv også.

Hehe, min og. Spesielt hvis han får filme det :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...