Gå til innhold

Hva liker menn da?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har lest gjennom mange innlegg her, og det ser ut som det man tror ALLE liker, er kanskje noe som frastøter andre. Skikkelig dumt hvis man treffer HAN som hater det da..

Ellers synes jeg mannekroppen er litt lite å gjøre med liksom. Det er jo bare berøring av de "vanligste" stedene, og så suge eller runke han. Og det er det visst ikke alle menn som synes er så spesielt engang, etter det jeg leser her.

Så hva skal en dame gjøre da, for at han skal gå helt i taket?? (Da tenker jeg "NORMALE" ting)

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Snakke med han, og finne ut hva han ønsker seg. For her inne får du nok mange forslag, men du sier jo selv, at det er jo ikke dermed sagt han liker det.

Derfor må du snakke med han, for han er faktisk den eneste som kan si hva han liker. :wink:

Skrevet
Det er jo bare berøring av de "vanligste" stedene' date=' og så suge eller runke han. Og det er det visst ikke alle menn som synes er så spesielt engang, etter det jeg leser her.Så hva skal en dame gjøre da, for at han skal gå helt i taket?? (Da tenker jeg "NORMALE" ting)[/quote']

At det er menn som misliker å bli runket og sugd, nekter jeg å tro.

Selv går jeg i taket, hvis hun onanerer mens jeg ser på. Men det må være naturlig, ikke tilgjort. Uten at noe er sagt på forhånd, og dere sitter i sofaen, så kan du en kveld knappe opp buksa, stikke hånda nedi, og gni deg, mens du later som han ikke er tilstede. Etterhvert som du blir kåtere, kler du av deg og fortsetter å onanere.

Da er du garantert en kar som "går i taket"! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg, og jeg tror mange menn er med meg, tenner på kvinnekroppen, dens attributter, dens åpninger og dens nektar.

Ha han ligge på ryggen, sett deg på huk over ansiktet hans, beveg hoftene og bring deg selv til orgasme (ved hjelp av hans lepper og tunge, da).

Skrevet

Møt opp naken og ta med øl. Mer trenger du ikke gjøre. Menn er enkle sånn..

Gjest Chrizzy
Skrevet
Jeg, og jeg tror mange menn er med meg, tenner på kvinnekroppen, dens attributter, dens åpninger og dens nektar.

Ha han ligge på ryggen, sett deg på huk over ansiktet hans, beveg hoftene og bring deg selv til orgasme (ved hjelp av hans lepper og tunge, da).

Ha ha kunne ligne veldig mye på min samboer denne gjesten :ler:

Skrevet

:hoho: Jævli bra monster.. ;)

Er nok ganske individuelt. Spørr partneren din hva han liker.. som regel er det sammensettingen av noe som er nøkkelen. Behøver ikke alltid være mye, men skjer det i rett "rekkefølge" kan det være mer enn nok. Menn kan virke jævli enkle, og ingen tvil om at noen er det også, men som regel er det nok ikke så enkelt som man skulle tro.. Har en følelse på at vi kan nøye oss med jævli lite bare vi får tømt tanken! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

chrizzy skrev:

Ha ha kunne ligne veldig mye på min samboer denne gjesten

Jeg er nok ikke det, dessverre.

Du er enig at det er deilig for dere begge? Og at han tenner på det (og egentlig aldri får nok)?

Skrevet

jeg vil tørre og påstå at ALLE menn liker og få blowjob.. :sjarmor:

Skrevet
jeg vil tørre og påstå at ALLE menn liker og få blowjob.. :sjarmor:

Og å slikke...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det trodde jeg også. Men jeg leste et innlegg her der en mann sa at det egentlig ikke var så spesielt, at det var mer som å ha den i varmt vann i badekaret..

Og jeg må innrømme at min mann aldri har "tatt helt av" når jeg har sugd han. Har alltid lurt på om det er jeg som gjør det feil, men har prøvd å følge alle "oppskrifter" som finnes på slike forum som f.eks. dette.

Skrevet

Det er nok noe med teknikken din å gjøre..leg synes heller ikke der er noe..gir meg ingen ting.

Gjest Anonymous
Skrevet

Og å slikke...

Nei nå skal dere høre! For det første tror jeg det er ganske kulturelt betinget hva mannfolk liker. Jeg har hatt etpar partnere fra litt håttere kulturer enn vår, og de virker som de synes det fornedrende å skulle slikke en dame. På samme måte synes de er deilig opphissende å "fornedre" damen til å suge seg (gjett om jeg har fått suging i vrangstrupen da, for å si det sånn....).

Og nå har jeg et prosjekt på gang som fikk tilbud om en blow-job, men han ville ikke. Gjett om han ALDRI kommer til å få tilbudet igjen......!

Skrevet

:ler:

Jeg også lurer på hva en "håttere kultur" er for noe. Synes ikke det er så "hått" jeg, når gutta ikke gidder og slikke.... :veldigsur:

Forøvrig kan jeg tenke meg gutter synes det er spennende hvis dama bare begynner pluteslig å fingre seg selv -men enig i at det må være naturlig, ikke tilgjort.

Noen som så hun dama i Magasinet på tv2 på lørdag? Hun som rei på hester om dagen og gjorde noe helt annet på kvelden? Jeg synes hun var litt tilgjort på en måte -stemmebruk, måten hun snakka på. Men så har jeg da også en fetisj på lyd/stemme og er UHYRE kresen på akkurat det... :sjarmor:

Nelle :wink:

Skrevet
Skrevet

det er ikke alle menn som liker og slikke..har en sambo selv som ikke er så begeistret for og slikke :wink:

men smak og behag..tror egentlig alt er fra mann til mann..noen liker og bli sugd..andre liker og bli "spanket" med pisk..

det jeg ville frem til at det er stor forskjeld på hva menn liker..

det er ingenting som piffer mer opp sexlivet enn og snakke med hverandre om sex..hverandres ønsker, følelser, fetisher, samardbeid osv..så skal jeg love deg at dere har fantastisk sex etterpå..

vil anbefale deg og gå til bokbutikken der du bor og svi av litt penger på sex-bøker..da får du råd og tips for ALT innen sex!tror ikke du kommer til og ha et spørsmål om sex etterpå..hvis du ikke tør og gå i butikken og kjøpe kan du jo alltids bestille på nett?

http://www.bokkilden.no/SearchResults.aspx...rch=Seksualitet

du kan jo også gå på kondomeriet og shoppe litt..der finner du mye som kan overaske en hver mann..eller hvis du ikke vil gå i butikken der heller så kan du jo gå inn på: www.kondomeriet.no

konklusjon:

tror ikke det finnes en seksuell ting ALLE menn liker..men fy søren så mye det går ann og gjøre uanz hvilken mann du møter!

Gjest Anonymous
Skrevet

Selv går jeg i taket, hvis hun onanerer mens jeg ser på. Men det må være naturlig, ikke tilgjort. Uten at noe er sagt på forhånd, og dere sitter i sofaen, så kan du en kveld knappe opp buksa, stikke hånda nedi, og gni deg, mens du later som han ikke er tilstede. Etterhvert som du blir kåtere, kler du av deg og fortsetter å onanere.

Da er du garantert en kar som "går i taket"! :wink:

Kan slutte meg til denne. Samboeren min går fullstendig bananas når han får se på meg når jeg onanerer. Eller jeg "lar" han ferske meg under en kosestund. Jeg blir jo litt ekstra kåt av det selv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...