AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Del Skrevet 5. juni 2016 Hei! Jeg liker eBay, og elsker å finne nye ting å teste. Var med i noen shoppinggrupper for eBay på Facebook, men jeg får kløe i hele huden av de administratorene der inne. For noen irriterende mennesker Det hadde uansett ikke vært et alternativ å følge med i gruppa, siden jeg (som x antall andre) er kastet ut. Kommenterte i et innlegg som var en uke gammel at "åh, det lurer jeg også på!", for å bumpe tråden. Det ga meg en permanent utestengelse fra alle deres grupper. Så nå lurer jeg på om det finnes en gruppe UTEN irriterende "barnehageansatte"? Gruppa må gjerne være på engelsk, svensk eller dansk Jeg er med i en guttegruppe (flott gjeng, men få oppdateringer) og følger en generell ebayside, men det blir litt mye utenfor mitt interesseområde. Ser for meg en gruppe mer tilrettelagt for kvinner : ) Takk for tips! :D :D Anonymkode: b7890...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Del Skrevet 5. juni 2016 "eBay for oppegående". Startet som en motreaksjon til de andre gruppene med maktglade admins og baluba. Anonymkode: 5547f...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Del Skrevet 5. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "eBay for oppegående". Startet som en motreaksjon til de andre gruppene med maktglade admins og baluba. Anonymkode: 5547f...b70 Omg, det er jo genialt x) Haha Men en regel i gruppa er "kke kjøp kun for å kjøpe. Dette er ingen konkurranse i å handle mest mulig". Det er en regel som kunne stått i en av de nazigruppene I en av disse gruppene (mulig det er den koreanske kosmetikkgruppa. Husker ikke helt) står det flere ting som man ikke har lov til å kjøpe fra eBay/Wish Går det an å være mer kontrollerende? Anonymkode: b7890...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå