Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei! Jeg har ofte problemet at solkremen setter flekker på klær, selv om jeg venter til solkremen har tørket på kroppen, så vil uansett solkremen "sverte" av på klærne...

Har også hørt rykte at jo høyere solfaktoren er, jo større sjans er det at den setter flekker, men om dette stemmer vet jeg ikke.

Vil være takknemmlig om noen kan anbefale en solkrem som ikke setter flekker, og gjerne i faktor fra 25 og oppover. :)

Anonymkode: 92086...bca

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Jeg bruker den fra forever living (faktor 30) og har ikke merket noe til at det kommer på klærne :) ikke er den klissete som mange andre heller. Elsker den <3 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, HappyWaffle skrev:

Jeg bruker den fra forever living (faktor 30) og har ikke merket noe til at det kommer på klærne :) ikke er den klissete som mange andre heller. Elsker den <3 

Aldri hørt det merket før, hvor kjøper man det? :)

Andre anbefalinger?

Skrevet

Etter at jeg begynte å bruke Reimann P20 har jeg aldri vurdert å bruke andre typer solkrem igjen. Man sprayer den på (tilnærmen blank væske) og så holder den nærmest hele dagen, og man blir svært sjeldent solbrent! Væsken er tynn og trekker fort inn i huden, og jeg har aldri opplevd at den har kommet på klærne og laget merker (selv om det ikke kan bekrefte at det ikke vil kunne skje). Men den abefales virkelig!

Gjest HappyWaffle
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt det merket før, hvor kjøper man det? :)

Andre anbefalinger?

Det er egne forhandlere som selger det :) så du kan feks spørre på kjøp og salg side der du bor om det er noen som er selgere, kjøper bare hudkremer, shampo osv fra det merket :) helt naturlige produkter 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, RC skrev:

Etter at jeg begynte å bruke Reimann P20 har jeg aldri vurdert å bruke andre typer solkrem igjen. Man sprayer den på (tilnærmen blank væske) og så holder den nærmest hele dagen, og man blir svært sjeldent solbrent! Væsken er tynn og trekker fort inn i huden, og jeg har aldri opplevd at den har kommet på klærne og laget merker (selv om det ikke kan bekrefte at det ikke vil kunne skje). Men den abefales virkelig!

skal sjekke den ut :D

1 time siden, HappyWaffle skrev:

Det er egne forhandlere som selger det :) så du kan feks spørre på kjøp og salg side der du bor om det er noen som er selgere, kjøper bare hudkremer, shampo osv fra det merket :) helt naturlige produkter 

Åja tror det blir litt tungvint da jeg bare vet om Finn.no vil helst ha noe jeg kan kjøpe på butikk eller nett. men takk for tips :)

AnonymBruker
Skrevet

Flere anbefalinger til solkrem som ikke setter flekker? :) 

AnonymBruker
Skrevet
Den 6.6.2016 at 13.30, HappyWaffle skrev:

Forever Living er bare vås og tilnærmet pyramidespill. Ville Ikke kastet bort tid og penger på slikt.

Anonymkode: 7abd5...62f

• Liker 3
Gjest HappyWaffle
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Forever Living er bare vås og tilnærmet pyramidespill. Ville Ikke kastet bort tid og penger på slikt.

jaha? rart det er et av få merker jeg kan bruke uten å få problemer med huden da? folk er forskjellige vettø

Gjest HappyWaffle
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å btw, er dette noe du TROR fordi du har hørt det av en eller annen som har prøvd noe fra der som ikke fikk virkning innen en dag?  Eller har du faktisk prøvd produktene sjøl? Klarer ikke å se ha forskjellen er på at jeg kjøper fra forhandler og i butikk. 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, HappyWaffle skrev:

jaha? rart det er et av få merker jeg kan bruke uten å få problemer med huden da? folk er forskjellige vettø

21 timer siden, HappyWaffle skrev:

Å btw, er dette noe du TROR fordi du har hørt det av en eller annen som har prøvd noe fra der som ikke fikk virkning innen en dag?  Eller har du faktisk prøvd produktene sjøl? Klarer ikke å se ha forskjellen er på at jeg kjøper fra forhandler og i butikk. 

Ja, tenk det har jeg faktisk. Komisk at dere frelste forever living brukere klikker i vinkel med en gang noen er negativ til det. Det er ikke noe revolusjonerede med forever living produkter. Så fint at de funker for deg, men det funker ikke for alle, akkurat som med alt annet. Dessuten så er ikke aloe vera bra i lengden det heller. Satte meg også inn i hele dette opplegget, og hallo!? MLM er skjult pyramidespill, som igjen er ulovlig. Rart at det er så mange som får lov å sitte på rævva og dra inn penger på dette.... 

Til TS, så har jeg hatt god erfaring med Cosmica sin solkrem. Den har ikke smittet over på klær som jeg har fått med meg. Men stort sett så bruker jeg bare Vichy sine solkremer, og om jeg er nøye med på smurningen så går det bra med klærne. Prøver å unngå åletrange topper og slik for å minske risikoen å få på klær, evt så smører jeg meg bare på synlige områder etter jeg har kledd på meg. Har hørt at bla garnier har en slik spray som legger seg utpå huden og som ikke smitter i det hele tatt, den har jeg ikke prøvd selv enda, men har hørt mange snakke varmt om den, så vurderer sterkt å kjøpe den. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...