AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Jeg har egentlig et veldig ok forhold til mat og kropp. Passer nå litt på vekta, men spiser sunt, det jeg liker og er helt normalt aktiv. Er slank og sånn. Ja. Helt vanlig. Men noen dager er jeg bare helt gal etter mat. Skjønner ikke hva det kommer av. I dag, for eksempel, vet jeg egentlig ikke hva jeg har spist for det har vært så mye. Fire knekkebrød til frokost med to speilegg og plenty ost og skinke. Til lunsj spiste jeg fem ostesmørbrød og en porsjon grøt. Deretter spiste jeg fire epler. Til middag spiste jeg pizza med salami og ost. Til kvelds spiste jeg to skiver med skinke og ost pluss to grillpølser, deretter to knekkebrød med speilegg og enda en skive med ost. Jeg er som sagt en slank kvinne på 30 år. Og jeg tror ikke noen av mine venninner (eller samboeren min) har evne til å spise så utrolig mye som jeg gjør. Driver dere andre sånn som dette også? Jeg får ikke dårlig samvittighet og føler ikke jeg overspiser (sånn som jeg oppfatter andre her inne i enkelte tråder), jeg bare er sulten og vil ha mat hele tiden. Kunne ha spist mer også, men nå vil jeg heller legge meg. Anonymkode: 1b2a4...6b8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har egentlig et veldig ok forhold til mat og kropp. Passer nå litt på vekta, men spiser sunt, det jeg liker og er helt normalt aktiv. Er slank og sånn. Ja. Helt vanlig. Men noen dager er jeg bare helt gal etter mat. Skjønner ikke hva det kommer av. I dag, for eksempel, vet jeg egentlig ikke hva jeg har spist for det har vært så mye. Fire knekkebrød til frokost med to speilegg og plenty ost og skinke. Til lunsj spiste jeg fem ostesmørbrød og en porsjon grøt. Deretter spiste jeg fire epler. Til middag spiste jeg pizza med salami og ost. Til kvelds spiste jeg to skiver med skinke og ost pluss to grillpølser, deretter to knekkebrød med speilegg og enda en skive med ost. Jeg er som sagt en slank kvinne på 30 år. Og jeg tror ikke noen av mine venninner (eller samboeren min) har evne til å spise så utrolig mye som jeg gjør. Driver dere andre sånn som dette også? Jeg får ikke dårlig samvittighet og føler ikke jeg overspiser (sånn som jeg oppfatter andre her inne i enkelte tråder), jeg bare er sulten og vil ha mat hele tiden. Kunne ha spist mer også, men nå vil jeg heller legge meg. Anonymkode: 1b2a4...6b8 Hahahaha, jeg liker innlegget ditt og jeg tror jammen jeg liker deg også! Jeg er sånn selv til tider og spiser så mye rart at jeg nesten skammer meg, mest fordi jeg har evne til å spise så mye mer enn ALLE jeg kjenner. Men jeg er som deg, slank, sunn og aktiv, kvinne på 30 år. Godt å vite at det er flere av oss. Anonymkode: 62276...d14 3
kisskissbangbang Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Jeg gjør det samme. Noen dager er det bare ikke bunn i meg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Hahaha! Vi er flere Anonymkode: 9d808...cbf
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Åh, dere er greie...! Nå ble jeg lettet;) føler meg jo helt sprø der jeg sitter og trøkker i trynet og stapper stadig mer tom emballasje i søpla;) Anonymkode: 1b2a4...6b8
Thorn Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Ulvehunger, kaller jeg det. Kommer i perioder uten at jeg har klart å se noen sammenheng i når, og jeg er totalt bunnløs når det skjer!
Limet Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Haha, høres kjent ut. Økedøgn for voksne kaller en kollega det.
visp Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 Uka før mensen forandrer jo sulten seg kraftig. Trodde dette var vanlig for damer. 1
kisskissbangbang Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 3 minutter siden, Limet skrev: Haha, høres kjent ut. Økedøgn for voksne kaller en kollega det.
Gjest lizard queen Skrevet 6. juni 2016 #10 Skrevet 6. juni 2016 Er jo ikke så himla mye du har spist der, da. Så for meg über binge med tre pakker kroneis, stående buffet på burgerking og brownies til dessert jeg En venninne av meg har det veldig sånn i perioder, det bare sier klikk og så spiser hun så og si alt hun kommer over, så er hun normal igjen neste dag.. Fant ut at hun spiste for lite jevnt over og at ulvehungeren nok var kroppen sin måte å hente seg inn igjen på, og det tror jeg gjelder for mange. Får man ikke i seg nok næring blir man sulten.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #11 Skrevet 6. juni 2016 8 timer siden, visp skrev: Uka før mensen forandrer jo sulten seg kraftig. Trodde dette var vanlig for damer. Jeg har aldri mensen, så har ingenting å skylde på... Anonymkode: 1b2a4...6b8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2016 #13 Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, lizard queen skrev: Er jo ikke så himla mye du har spist der, da. Så for meg über binge med tre pakker kroneis, stående buffet på burgerking og brownies til dessert jeg En venninne av meg har det veldig sånn i perioder, det bare sier klikk og så spiser hun så og si alt hun kommer over, så er hun normal igjen neste dag.. Fant ut at hun spiste for lite jevnt over og at ulvehungeren nok var kroppen sin måte å hente seg inn igjen på, og det tror jeg gjelder for mange. Får man ikke i seg nok næring blir man sulten. Ja, det kan jo være noe sånt. Jeg tror også det skjer hvis jeg er veldig trøtt, kroppen "trenger noe" på en måte. Uansett betryggende at det gjelder flere! Anonymkode: 1b2a4...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå