AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Har nettopp kjøpt meg leilighet, en treroms på 55kvm. Er alene, og hadde automatisk sett for meg at jeg setter inn ei stor ekstraseng på det ekstra rommet. Tenker at det naturlige var at det skulle være et gjesterom. Men så sitter jeg her og pusser opp og innreder i hodet, og fikk det plutselig for meg at jeg absolutt ikke skal bruke de dyrebare kvadratmeterne mine til ei gjesteseng som jeg kanskje får bruk for fem netter i året. Eller litt mer, da. Jeg har jo sofa man kan legge et laken på, og kan i tillegg kjøpe ei sånn sammenbrettbar ekstraseng. Ser ikke helt for meg at det er så mange som skal komme på overnattingsbesøk til meg, liksom - det er mest foreldrene mine som bor i en annen by, eller venninner som velger å overnatte etter en venninnekveld. Hva bruker dere andre det ekstra soverommet til? Walk-in closet hadde jo vært drømmen.. Det er ikke garderobeskap på noen av soverommene, så sånn sett står jeg fritt. Er det rart å ha seng og bokhylle og gjøre det til et trivelig soverom, og gjøre det andre om til mer et oppbevaringsrom/walk-in? Veit at jeg kan bestemme helt selv, altså, jeg bare lurer litt på hvordan andre har tenkt da de innredet. Anonymkode: 69b8b...49d
satan Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Jeg bor alene i hus og har også ett ekstra rom. Har en liten "kontorkrok" med pult og pc for å få gjort arbeid, betale regninger og annet. Syns det er så stygt å ha pcen stående synlig midt i stua, så det var veldig greit. Resten av rommet er til oppbevaring av klær. Jeg orker ikke klesskap, så jeg har sånne stativer jeg henger klærne mine på. Pluss noen kommoder med pysjer, sokker og undertøy, og en sminkekrok. Veldig koselig rom, har en liten sofa der også, det er et rom jeg ofte oppholder meg i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå