Gå til innhold

Menn, hva syns der om dette på damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leppestift?

Neglelakk?

Jumpsuit? (De korte shorts-variantene, ikke de med lange bein)

:)

Anonymkode: 82bca...9b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen menn liker det, andre liker ikke. Dette var et litt merkelig og veldig generelt spørsmål. Hvorfor lurer du? Still litt mer konkrete spørsmål, så kanskje du får svar. Type "rød neglelakk", "Lilla leppestift", "blå jumpsuit med striper". 

Anonymkode: 28898...620

• Liker 2
Skrevet

Jumpsuit er ganske teit, ser ut som du går med sparkebukse. Aldri skjønt greia med lange negler og neglelakk heller, men leppestift kan jo være fint.

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Leppestift? Ikke klovnerød, eller andre klovnefarger.
Neglelakk? Nei.
Jumpsuit shorts? Ligger nært bunnen av hva en kvinne kan ha på seg.

Skrevet

Leppestift - Ikke noe spesielt.

Neglelakk - Ikke noe særlig, mm. den er klar.

Jumpsuit - kan være veldig stilig, eller som tidligere nevnt "nært bunnen"...

• Liker 1
Gjest UhuruPeak
Skrevet

Jumpsuit shorts ting greie er ofte lik "wazzap camel toe". Ikke vet jeg om jenter planlegger det eller bare ikke har fått det med seg. 

Gjest ytmnd
Skrevet

Nei x3. Foretrekker minst mulig sparkel og maling på kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

Leppestift? Om det er riktig farve.

Neglelakk? Om det er riktig farve.

Jumpsuit? Om den sitter pent og bekledelig.

Ingen nyttig info å gi uten bilder, med andre ord. 

Anonymkode: 6c340...270

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leppestift? Om det er riktig farve.

Neglelakk? Om det er riktig farve.

Jumpsuit? Om den sitter pent og bekledelig.

Ingen nyttig info å gi uten bilder, med andre ord. 

Må si jeg ble overrasket over svarene generelt i tråden her...

Bilder:

https://no.pinterest.com/pin/250372060510831759/

https://no.pinterest.com/pin/401313016774385642/

https://no.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=nail%20polish%20colors&etslf=12687&eq=nail%20polis&0=nail%7Cautocomplete%7C1&1=polish%7Cautocomplete%7C1&2=colors%7Cautocomplete%7C1

Skrevet

Liker leppestift og neglelakk, men syns jumpsuits pleier å se rart ut.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få damer ser ut som glansa bilder tatt av proffe fotografer og fiksa i PS. Dette er jo ikke realiteten. 

Anonymkode: bef59...c1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg ble overrasket over svarene generelt i tråden her...

Bilder:

Neglelakk synes jeg er finest i klassiske varianter. Enten rød eller nøytralt. Grunnen til at mange er smånegative er vel at det har dukket opp en del lite flatterende varianter etterhvert. Som svarte negler. 

Leppestift kan selvfølgelig være nydelig.

Som her:

90611eaf09bade0daa27c15477570390.jpg

Men man vel vite hva man driver med. Ofte kan så dype farger gjøre leppene mindre, og da skal man ha ganske fyldige lepper i utgangspunktet...

Gjest Fjotteri
Skrevet
Den 6 Jun 2016 at 9.32, Okapi skrev:

Jumpsuit er ganske teit, ser ut som du går med sparkebukse. Aldri skjønt greia med lange negler og neglelakk heller, men leppestift kan jo være fint.

:grinele:

Rød eller sort neglelakk må til om en kjører sort kjole/høye hæler eller bare har tenkt å være i undertøyet og være ulydig. Men falske eller lange negler er jeg enig i at er ekkelt. 

Og feil farge på leppestiften, eller type veldig mørk lipliner - eventuelt sånn ufattelig kjip beige/nude leppestift som skal gå i ett med huden(eller knallrosa, lysknæsjrosa eller større mengder lipgloss).

Puh. Der fikk jeg det ut.

Rød leppestift er dødsheit på de som passer det. Jeg er ikke en av de foreløpig. 

AnonymBruker
Skrevet

Virker som det kun er damer som fronter leppestift og neglelakk her? 

Jeg synes personlig neglelakk og lange negler er skikkelig ekkelt. Ser for meg all skiten under de neglene. 

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som det kun er damer som fronter leppestift og neglelakk her? 

Jeg synes personlig neglelakk og lange negler er skikkelig ekkelt. Ser for meg all skiten under de neglene. 

Jeg liker både neglelakk og leppestift, men det må være riktige farger. Rosa er alltid dritt!

Skrevet
Den 6.6.2016 at 9.32, Okapi skrev:

Eh, nei. Jumpsuit ser helt fantastisk ut. På de rette kvinnene kan rumpa se helt fantastisk ut, og er det egentlig en mann på denne planeten som har noe særlig mot cameltoe? Neppe. Når det gjelder neglelakk er "less is more" regelen som alltid fin. Falske negler, sjokkfarger mismatch og andre crazy tilnærminger er smør på flesk. Blodrød/mørkerød leppestift tilhører galla eller en veldig spesiell anledning.

Igjen viser KG seg fra sitt mest talentløse når det gjelder mote. Jeg er ikke akkurat overrasket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som ikke syns jumpsuit er pent... Say what? Alle har ulik smak så klart, men tror mange antyder at jumpsuit er posete og lite flatterende for figuren. Trenger ikke nødvendigvis være slik. Kan være uhyre sexy faktisk, syns jeg da! :P  Bildeeksempler....

m9900765__valeria_27.11.15_mc_656996.jpg
ASOS-Black-Jumpsuit.jpg
emily-22.10.14-mc88649_a.jpg
clq4974_-10main.jpg

Anonymkode: a14a3...6b5

• Liker 1
Gjest New Girl
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke syns jumpsuit er pent... Say what? Alle har ulik smak så klart, men tror mange antyder at jumpsuit er posete og lite flatterende for figuren. Trenger ikke nødvendigvis være slik. Kan være uhyre sexy faktisk, syns jeg da! :P  Bildeeksempler....

m9900765__valeria_27.11.15_mc_656996.jpg
ASOS-Black-Jumpsuit.jpg
emily-22.10.14-mc88649_a.jpg
clq4974_-10main.jpg

Anonymkode: a14a3...6b5

Er det mange "vanlige" kvinner som hadde kledd dette like bra da?

Skrevet

Synes alle de der var ganske fæle; samtlige hadde sett bedre ut i kjoler, bukser eller skjørt. Sparkebukser er greit om du er baby, og hel svart jumpsuit bør være reservert TIE Fighter-piloter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

White trash. Det finnes mer klassiske jumpsuits enn det der. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...