AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Del Skrevet 5. juni 2016 I løpet av de siste årene har jeg fått to merkelige flekker på kroppen.. Den ene er på halsen og den andre er på magen, den på magen er utrolig irriterende da den er veldig iøyefallende. Jeg har ikke hatt dette hele livet, den på halsen kom for noen år siden og den på magen kom for 1-2 år siden. Det ser nesten ut som fødselsmerker men som sagt har jeg ikke hatt de hele livet. Fant bilder på google som ligner, den på halsen er litt stor mens den på magen er en helt perfekt runding (haha). Jeg har ingen allergier, sliter ikke med eksem osv, soler meg ikke om sommeren så er relativt bleik (soler meg kun om jeg er i syden).http://bloggfiler.no/liposuction.blogg.no/images/474539-7-1320782068330.jpg men fargen heller mer mot oransje Anonymkode: e0186...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 6. juni 2016 #2 Del Skrevet 6. juni 2016 kanskje det er pigmentflekker/leverflekker? google det. hvis du går på p-piller kan det være grunnen. da er man ekstra utsatt og bør bruke høy solfaktor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå