Gå til innhold

Jakten på kjærligheten- Hvem bør bli igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor
Skrevet

MAGNUS: Han har jentene Anne Kristine, Camilla og Tone.

HANS OLE: Han har jentene Britt Irene, Heidi og Tone.

INGA BERIT: Hun har guttene Cato, Ted og Henning Andre

WENCHE: Hun har guttene Vidar, Thor Even og Øyvind.

Hvem bør bli igjen mener dere?

Jeg synes Magnus bør velge Anne Kritstin, Hans Ole bør velge Britt Irene, Inga Berit bør velge Henning og Wenche bør velge Thor Even.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nenne22
Skrevet

Er enig med konklusjonene dine, men litt usikker på om Magnus og Tone hadde passet hakket bedre sammen. Mht. Anne Kristine tror jeg likevel skinnet bedrar litt, mye sminke og stæsj, men hun er nok ikke fremmed for å fungere på en gård. Tone så iallefall ut til å komme best ut av det med familien hans, fra klippene vi fikk servert i forrige episode. Men tipper Magnus velger AK.

Thor Even virker skikkelig ok. Vet ikke helt om Wenche fortjener ham :wink:

Skrevet

Jeg tror Magnus bør velge Tone eller Anne Kristine. Camilla blir helt feil.

Hans Ole burde satse på Heidi!

Inga Berit er nok veldig sjarmert av Ted, men jeg tror hun bør velge Henning.

Wenche er jeg usikker på. Hun virker ganske "bitchy" og dominerende. Den eneste som kanskje er interessert til slutt tror jeg er Vidar. Har veldig sansen for Thor Even, men mon tro om ikke han får nok av ei dominerende dame?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Magnus bør velge Tone.

Inga Berit bør velge Ted eller Henning

Wenche kommer til å velge Thor Even

Hans Ole kommer til å velge Tone.

Skrevet

- Inga Berit og Henning

- Wenche (Vælkømin) og Vidar

- Hans Ole og Tone

- Magnus og Tone

Disse tenker jeg blir "par" :-D

Gjest Trulselinemor
Skrevet

I dag får vi vite hvem som må reise hjem. Tror dette kan bli veldig spennende.

Skrevet

Og hvem måtte reise??

Fikk ikke med meg programmet, og er nå veldig nysgjerrig :-)

(Når går det i reprise forresten?)

Skrevet

Fikk ikke med meg programmet, og er nå veldig nysgjerrig :-)

(Når går det i reprise forresten?)

Etter kveldens episode:

MAGNUS: Har fortsatt Anne Kristine og Camilla.

HANS OLE: Har fortsatt Heidi og Tone.

INGA BERIT: Har fortsatt Cato og Henning.

WENCHE: Har fortsatt Øyvind og Thor Even.

Programmet går i reprise lørdag kl 15.00.

Skrevet

Hun Tone til Hans Ole virker jo litt "snål" da! Jeg ble sjokkert over måten hun oppførte seg på!

Spesielt mot hun Britt.

Jeg hørte også tydelig at Hans Ole sa hun skulle kjøpe 95 blyfri bensin, og hun påsto at han hadde sagt diesel...Ikke big deal egentlig, men hun virker litt vel bestemt! Tror han gjorde noe veldig dumt da hun ble igjen isteden for Britt!

Skrevet
Hun Tone til Hans Ole virker jo litt "snål" da! Jeg ble sjokkert over måten hun oppførte seg på!

Spesielt mot hun Britt.

Jeg hørte også tydelig at Hans Ole sa hun skulle kjøpe 95 blyfri bensin, og hun påsto at han hadde sagt diesel...Ikke big deal egentlig, men hun virker litt vel bestemt! Tror han gjorde noe veldig dumt da hun ble igjen isteden for Britt!

:Nikke:
Gjest Anonymous
Skrevet

Tone var litt suspekt i væremåten ja. Kanskje derfor hun er singel? :ler: Jeg fikk iallefall en litt uggen følelse av å se hvordan hun oppførte seg. Virker som om det er noe "gæli" et sted..oppi toppen :-?

Synes vel egentlig at Hans Ole er nokså snål også, men på en mer godslig måte. Å sette to damer til å lempe vedkubber uten å nesten snakke med de ila. en dag, what`s up with that..?

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Spesielt mot hun Britt.

I første programet så innrømmet Tone at hun knapt hadde sett en traktor. Hva har hun da på en gård å gjøre??

Var vondt å se at Britt Irene begynte å grine i det hun forlot Hans Ole.

Skrevet
Tone var litt suspekt i væremåten ja. Kanskje derfor hun er singel? :ler: Jeg fikk iallefall en litt uggen følelse av å se hvordan hun oppførte seg. Virker som om det er noe "gæli" et sted..oppi toppen :-?

Synes vel egentlig at Hans Ole er nokså snål også, men på en mer godslig måte. Å sette to damer til å lempe vedkubber uten å nesten snakke med de ila. en dag, what`s up with that..?

Enig med deg gjest. Det demrer hvorfor både Tone og Hans Ole er single. han virker litt snøsokk.

Skrevet

Enig med deg gjest. Det demrer hvorfor både Tone og Hans Ole er single. han virker litt snøsokk.

:Nikke:

Skrevet

hvem tror dere blir par nå da?

holder en knapp på:

magnus og camilla

hans ole og heidi

inga berit og henning

Wenche og thor even

• 2 uker senere...
Gjest Trulselinemor
Skrevet
hvem tror dere blir par nå da?

holder en knapp på:

magnus og camilla

hans ole og heidi

inga berit og henning

Wenche og thor even

Jeg tror nesten det samme. Eneste jeg vil butte ut er Henning med Cato.

Skrevet

Jeg tror Magnus velger AK. Rett og slett fordi hun er litt mere frampå enn Camilla. Ikke redd for å bade selv om det nesten er minus, snudde seg ikke vekk da hun fikk møkk i ansiktet, taklet kjøretøyene bedre enda hun ikke har lappen osv. Synes Magnus roste henne mye mere enn Camilla. Men det er vanskelig å vite hvordan de faktisk er å prate med osv.

Wenche velger nok Thor Even. Øyvind virker litt reservert og holder seg litt i bakgrunn, mens Thor Even er veldig frampå og tar tak i ting med en gang. Selv om Wenche ikke er så glad i hundene hans.

Hans Ole velger nok Heidi. Tone oppfører seg litt sært.

Hvem Inga Berit velger er jeg mere usikker på.

Skrevet

Eg trur Maguns velge Camilla- ut i fra det som har stått i avisene- at han velge ho han har hatt sansen for lenge- og det var jo Camilla.Men etter de vi har fått sett på TV virka det som han har mest sansen for AK- men de blir jo redigert og slikt.

So trur eg Hans Ole velge Heidi (Tone e max sær ja..)

Wenche velge nok Tor Even (spørs kor lenge han helde ut med ho!!)

Inga Berit e eg meir usikker på.. Håpe ho velge Henning! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...