Gå til innhold

Hvordan få rengjort glasset i dusjkabinettet?


Texas

Anbefalte innlegg

Hallo!

Nytt kabinett i klart glass kom i hus i fjor. Hadde gode planer om å holde glasset pent ved å konsekvent tørke av etter bruk med mikrofiberklut. Det varte som alle kan tenke seg omtrent 1 måned ;o)

Jeg gjør rent i dusjen hvwer uke, og når glasset er tørrt ser det pent nok ut. Men når man dusjer ser man gamle dråper og renner komme frem under duggen. Er dette kalk? Har brukt Jif baderom, vindusvask etc....... Ser fortsatt disse flekkene når det dusjes.

Har noen gode tips??????

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok å sprayet godt med jif baderom og skrubbet over med en gryteskrubb. De som er skummgummi på ene siden og skrubb på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok heller ha statsa på nylonvask enn på gryteskrubb. Skrubben vil etterhvert lage riper i glasset og det vil bli matt og stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZALO!

Og gjerne en oppvaskbørste - ingenting fjerner fett og såperester like effektivt!

Jif baderom; sleng deg i veggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
ZALO!

Og gjerne en oppvaskbørste - ingenting fjerner fett og såperester like effektivt!

Det er kalk og hardt vann som er verst å få bort på badet/dusjen, ikke såperester og fett.

Anbefaler Ducholux, det kjøpes i baderoms- og rørleggerforretninger. Koster litt men det er drøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg plaget med kalkavleiringer, men uansett verdt et forsøk siden de fleste har zalo hjemme... det koster så lite å teste - muligheten for å bli positivt overrasket er absolutt til stede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...